Ik heb het beide, zowel de Carpro dlux als DastyBendW schreef: Ik ook,ken geen beter beter spul dan dat...
zijn twee totaal verschillend edingen, de Dlux beschermt en de dasty ontvet ( stript ook zeer goed een wax)
Ik heb het beide, zowel de Carpro dlux als DastyBendW schreef: Ik ook,ken geen beter beter spul dan dat...
Ja, dat heb ik ook vaak gehad. Ik krijg ook geregeld de melding dat de achterklep niet dicht is. Als ik via VOC de auto afsluit is alles prima. Ik zou wel even naar de noodaccu van VOC laten kijken. Die kan er ook voor zorgen dat het systeem niet in sluimerstand komt.Autozoeker schreef: Klinkt bijna hetzelfde als problemen met VOC module bij de xc90 t8. Door bug in VOC ging de auto nooit in slaap modus, en na een dag of 3 stil gestaan kan je accu leeg getrokken zijn. Heb je auto een paar dagen stil gestaan? De "door unlocked" voc berichten zijn er een symptoom van, als je ze constant krijgt. Misschien zit die bug ook in andere modellen dan de xc90. Was met software update verholpen.
Ja die had ik in de XC al en moet dus nu even op een constante stroom achter het middenconsule.Silver_R schreef: Lukt het niet qua tijd of qua kennis. Lijkt me niet al te moeilijk allemaal.
Ook gekozen voor de Blackvue?