Schokken na terugschakelen van 3 naar 2
- arnoud
- 8th Gear member
- Berichten: 11740
- Lid geworden op: 26.12.2005 - 22:51
- Locatie: Omg. Eindhoven
Ik heb even een paar uur gewacht tot ik het zeker wist, maar het vervangen van mijn luchtmassameter heeft bij mij het schokkerige gedrag helemaal verholpen! Jay!
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
- Falco
- 1st Gear member
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 24.08.2006 - 15:59
- Locatie: Helmond
- Contacteer:
Dat zal ik ook vragen bij de 2nd opinion, van een ex-Volvo medewerker hoorde ik ook nog dat het te maken kan hebben met de totale speling in de aandrijflijn bij terugschakelen van 3 naar 2.arnoudh schreef:Ik heb even een paar uur gewacht tot ik het zeker wist, maar het vervangen van mijn luchtmassameter heeft bij mij het schokkerige gedrag helemaal verholpen! Jay!
Mvg, Han
Ford Escort (2x)...........................Saab 99
Volvo 343 GL........Volvo 440 GL.............Volvo 850 GLT
Volvo 343 GL........Volvo 440 GL.............Volvo 850 GLT
>>>Volvo V70 2.4T>>>
-
- Starter
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06.03.2007 - 21:43
heren,
ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet of in de goede rubriek zit. Ik heb net een V70 2.4 LPG G3 gekocht, sept-2001. Onder de 2000 rpm moet ik heel rustig gas geven anders blijven er 1 a 2 cilinders achter. de motor loopt goed zonder problemen en niet onregelmatig. ik lees hier veel over ETM's etc, idee?
Heb nog een goed ingereden 240 in de aanbieding met bijna 6 ton op de klok.
ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet of in de goede rubriek zit. Ik heb net een V70 2.4 LPG G3 gekocht, sept-2001. Onder de 2000 rpm moet ik heel rustig gas geven anders blijven er 1 a 2 cilinders achter. de motor loopt goed zonder problemen en niet onregelmatig. ik lees hier veel over ETM's etc, idee?
Heb nog een goed ingereden 240 in de aanbieding met bijna 6 ton op de klok.