Carfreak schreef:
Bart schreef:
Carfreak schreef:
Een nieuwe kopen en 3 wkn later weer iets raken?
Stoeprandschade is met platte banden welhaast niet te voorkomen. Leg je erbij neer.
Wat zeg je nou???

Never!!!
Balen Tom, gelukkig vallen de kosten relatief mee...
Klinkt idd raar uit de mond van een liefhebber. Maar omdat ik dit zelf al zo vaak heb meegemaakt en er zoveel geld aan kwijt ben geraakt reageer ik zo. Een nieuwe velg kost een godsvermogen. Heb ik zelf ook eens gedaan en amper 3 mnd later alweer een beschadiging. Ook eens met een compleet nieuwe set van de garage naar huis en thuis meteen een stoeprandje meegepakt. Op zo'n moment ga je door de grond....
Ik weet dus precies hoe je je voelt Tom. Ik probeer tegenwoordig wat minder pietluttig te zijn en stoeprandschades te negeren

(heeeel erg moeilijk, trust me)
Maar ik lees dat je irritatie voor 90 piek wordt opgelost. Mooi. Nu hopen dat er geen kleurverschil ontstaat.
Mis je je XC60 al?
Daar vraag je wat???
Ik mis het opgefokte van de XC niet, de stilte en rust van motor en bak van de V70 is heerlijk.
Eenvoudig kilometervreten met de huidige is het juiste woord, hij nodigt niet uit tot minder sociaal verkeersgedrag wat dus ook een dikke + is
Wat ik wel merk was dat de XC niet van zijn stuk te brengen was, afgelopen week veel water en wind gehad en dan is het opletten met de V, daar waar de XC met zijn awd en fourC met duim en wijsvinger in het spoor te houden was moet je met de V beide handjes stevig aan het stuur hebben.
Intelligent save is een uber relaxte uitvinding en dat brengt dus een hoop rust.
Er is 1 moment dat ik de XC heulemaaaall niet mis en dat is wanneer ik eens in de 14dagen sta te tanken bij mijn vrinden van BP of Shell, met de XC kon ik ze elke week de hand schudden.
De nieuwe V60 met D4 8GT en AWD gaat misschien wel een grote kans maken, al het goed van AWD in een lage auto met led rondom...