Vandaag dus een mooie rit naar Laag-Keppel gemaakt , en wat me vooral opviel is het aantal Volvo's die daar in de regio rondrijden . Onderweg daar naartoe zag ik aan de andere kant van de snelweg nog een mooie zilveren 300 serie rijden en kon zien dat de bestuurder naar mij keek

De verkoper van de velgen heeft er nu nog 2 , waarvan 1 zakelijk en 1 voor een dochter , maar zelfs in die straat stonden er her en der geparkeerd waaronder een mooie C70 uit 2007.
Heb ze niet allemaal op foto gezet , maar wel zijn V70 en een oud model citroen

.
Eerste keer , dat ik in die hoek geweest ben , maar wel een erg mooie omgeving .
Ik ben erg blij met de velgen , maar ga ze er nog niet meteen opzetten . Wil wat mooie naafdoppen aanschaffen , maar ook het setje banden wat op mijn huidige velgen ligt , eerst maar even verbruiken en met de winter , daar dan winterbanden op gooien . Volgend jaar zomer (als ik zo lang kan wachten

, komt de andere set erop .Zit ook een 5e velg , inclusief band bij , dus altijd een complete set

.
Intussen kan ik mooi wat meer info achterhalen over banden , want de keuze is groot en voorheen liep ik ook enkel en alleen weg met de bekende merken , maar lees regelmatig positieve zaken over wat minder bekende banden , en waar we kunnen besparen , zonder goedkoop te doen , gaan we dat natuurlijk doen .
Belangrijkste zaken zijn een goede remweg , en het afrol geluid .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.