bling bling

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
mijnvolvoenik
2nd Gear member

Heb het idee om de grille in mijn auto een lichte tint te geven en ben wat gaan zoeken.
Vind de uitvoering die thor heeft , momenteel nog steeds het mooiste , maar wie weet wat ik nog allemaal tegenkom.

Op een topic in de 440/460/480 categorie rees bij mij de vraag of een set scuffplates van een nieuw model V60 , niet zouden misstaan op een s60 en wat blijkt...

Iemand anders heeft waarschijnlijk hetzelfde idee gehad maar dan net een beetje anders.

Volgens mij een V70 neus (met een S80 grille??) en de onderste delen van de deur een likje verf gegeven.

Niet echt mijn persoonlijke smaak , maar dan wordt het ook weer een stuk duidelijker wat ik NIET moet gaan doen . :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
trotse bezitter volvo S60 2.5T 2005
Carfreak
7th Gear member

Zag m ook voorbij komen. Spuuglelijk die dorpels.....
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
mijnvolvoenik
2nd Gear member

De spiegelkappen zijn ook niet mijn persoonlijke smaak . Er bestaan ook plaatjes om op (over) de handgrepen te doen , maar dat vind ik ook niet helemaal passen bij een auto van dat bouwjaar ongeacht het merk overigens .
Heb deze week wat onderdelen opgehaald bij de dealer en daar stonden een paar auto's met die scuffplates en heb toen wat zaken nagemeten .
De scuffplates waarover ik zat te denken wilde ik in de dorpels zelf gaan passen , maar vanwege de vorm en dikte (breedte) lijkt ook dat mij geen nette oplossing .
Mijn dorpels zijn niet in kleur , maar komt misschien nog wel eens in de toekomst . Is geen must , maar ondertussen kijk ik even wat de diverse chromen strips als oplossing kunnen gaan bieden . Het e.e.a. moet dan natuurlijk wel netjes aansluiten , en niet los zitten i.v.m vervuiling in de toekomst . Een dorpel skirt is vrij strak en recht , dus dan aan de bovenzijde van de skirt net onder de deuren .

Zodra ik mijn auto weer in mijn bezit heb plaats ik even wat foto's :)
mijnvolvoenik
2nd Gear member

Vandaag de auto weer opgehaald en meteen wat foto's gemaakt:)

Nieuwe matten set en een gordijn voor de achterruit en nu nog wachten op de stickers voor op de voorschermen !
Ik weet inmiddels ook de prijzen voor de vloer , maar ik kijk dit even af , en een beetje afwisseling in kleur misstaat ook niet , dus misschien wel helemaal geen andere vloer .

Gordijn komt er dit weekeinde wel in .
mijnvolvoenik
2nd Gear member

De achtertuin en de garage maar even op orde gebracht (lees : de rommel naar de stort) en bij thuiskomst lag er dit op de mat :)

En een leuke extra (had ik al over gelezen) , maar waar laat ik dat ding ?
mijnvolvoenik
2nd Gear member

En nu net even met de beste meneer gesproken die een set velgen had liggen .

Morgenvroeg 10:00 , tijd des oordeels . Ik hoop zo , dat ze netjes passen (andromeda 16 inch) :)

Moet gewoon karma zijn , bracht net de boedelbak terug en daar stond een dame haar man d''r volvo (900 estate) te stofzuigen , met precies DIE velgen erop.... Ik zie ze niet zo vaak , dus moet goed komen morgen:)
Carfreak
7th Gear member

Lekker bezig
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
mijnvolvoenik
2nd Gear member

Vandaag dus een mooie rit naar Laag-Keppel gemaakt , en wat me vooral opviel is het aantal Volvo's die daar in de regio rondrijden . Onderweg daar naartoe zag ik aan de andere kant van de snelweg nog een mooie zilveren 300 serie rijden en kon zien dat de bestuurder naar mij keek :) De verkoper van de velgen heeft er nu nog 2 , waarvan 1 zakelijk en 1 voor een dochter , maar zelfs in die straat stonden er her en der geparkeerd waaronder een mooie C70 uit 2007.

Heb ze niet allemaal op foto gezet , maar wel zijn V70 en een oud model citroen :) .

Eerste keer , dat ik in die hoek geweest ben , maar wel een erg mooie omgeving .

Ik ben erg blij met de velgen , maar ga ze er nog niet meteen opzetten . Wil wat mooie naafdoppen aanschaffen , maar ook het setje banden wat op mijn huidige velgen ligt , eerst maar even verbruiken en met de winter , daar dan winterbanden op gooien . Volgend jaar zomer (als ik zo lang kan wachten ;) , komt de andere set erop .Zit ook een 5e velg , inclusief band bij , dus altijd een complete set :).
Intussen kan ik mooi wat meer info achterhalen over banden , want de keuze is groot en voorheen liep ik ook enkel en alleen weg met de bekende merken , maar lees regelmatig positieve zaken over wat minder bekende banden , en waar we kunnen besparen , zonder goedkoop te doen , gaan we dat natuurlijk doen .
Belangrijkste zaken zijn een goede remweg , en het afrol geluid .
mijnvolvoenik
2nd Gear member

Op een ander topic las ik dat iemand 10 minuten kwijt was , met het inbouwen van het rol gordijn , maar met behulp van mijn vrouw (belichting) waren we toch ruim een half uur verder voordat het allemaal netjes op z'n plek zat .

Heb de banden rondom even goed bekeken en naar mijn mening was het profiel nog zo goed , dat ik maar besloten heb de banden om te gooien naar de velgen die ik gekocht had .

Het resultaat mag er wezen en naar mijn mening passen ze erg netjes onder mijn auto en heeft de auto daardoor een chique uitstraling . Misschien wel wat lastiger te poetsen dan de sirius velgen , maar zoiets moet toch wekelijks , in elk geval even netjes spoelen met water .

Voor het gevoel rijdt het erg fijn , maar toch even een uitlijn check straks zodat het helemaal zeker is .
mijnvolvoenik
2nd Gear member

De naaf doppen zijn gewoon overgezet en de verkoper van de andromeda's heeft er wel 4 bijgedaan , maar ook die vertonen slijtage .

Heb inmiddels wel even iemand gevraagd om daar een mooie oplossing voor te vinden , met een persoonlijk tintje , en zodra die er dan weer op komen , maak ik wel een foto :)

Heb ook wat bekeken over het aanbrengen van een chroom strip (de dorpels) maar blijkt niet zo eenvoudig dus . Ik heb wel iets leuks gevonden , maar dat is eigenlijk voor het interieur en wordt niet geklikt of geklemd , maar tussen 2 delen geschoven . Met een beetje aandacht kun je met de strips dan wat mooie accent biezen aanbrengen in je interieur , in diverse kleuren , waaronder chroom . Ik ga kijken of dat ik daarover nog meer info kan krijgen en dan wellicht bestellen ( prijzen zijn erg redelijk , inclusief verzenden en dan bedoel ik een paar tientjes ).
Laatst gewijzigd door mijnvolvoenik op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”