Blue-Eyes schreef:
Ik overweeg zij skirts voor op mijn R-design V60. Nu zie ik diverse zaken op het net, maar niet eenduidig.
Ik wil het eerst zien, maar mijn aller eerste foto van een mooie V60 was met skirts, in een contrastkleur (grijs, alu kleur).
Zijn de skirts nu wel of niet te krijgen voor R-design, dan wel dat ik de zij skirts bestel en het grijze deel van de diffuser over laat spuiten in identieke kleuren als de originele Volvo skirts. Idem voor alle grijze R-design onderdelen.
Thx maar ja. En helaas verkeerde kleur.
Dat wordt spuiten
Eerst maar eens goede foto's van een R-design V60 '12 zoeken met skirts aan de zijkant.
'20 - heden: BMW F36 Gran Coupe - 435D x-drive high executive m-sport MY2016-4
'17 - '20 : Volvo V60 D4 R-design; Familypack, Advanced Safetypack, Convience en Motionpack, etc. MY2012-6
'15 - '17: Volvo XC70 fully loaded
'12 - '15: BMW E92 Coupe - 335D high Executive M-sport MY 2007-9
'10 - '12: Lexus IS220D
En: S60 en S40, VW Golf III & IV, Toyota MR2 cabrio, Seat Leon Cupra, Ford Escort (eerste auto )
Goede tip, die veerpootbrug. Zijn nu enorm in de aanbieding bij Vstore, dus heb er een besteld. Heb de hoop dat het stuurgevoel in lange bochten iets verbeterd . Verder namelijk onwijs blij met het onderstel van de V60 (normaal/dynamic).
Jimmy104 schreef:
Maakt zo'n veerpootbrug echt iets uit ? ..
Leuk om te zien, leuk voor op het circuit en bij een plotselinge uitwijkmanoeuvre kan wat extra stijfheid het verschil zijn tussen een ongeluk voorkomen en je auto de vangrail inrijden.
Of het iets uitmaakt? Geen idee ik lees dat het voornamelijk het stuurgevoel een fractie doet verbeteren. Aangezien Volvo hem standaard op de R design monteert heb ik de hoop dat het wat gaat doen. ZOdra hij er op zit meld ik me hier.
Ik ben wel benieuwd. Overigens mis ik het niet to dusver.
Vermogen, dat zou ik wel wat bij willen hebben, (en dan niet voor 1000 euro)
Maar die D2 heeft een Denso module dus voor Obbe niet te doen
best jammert
anyway: Gister gekocht: Nieuwe wieltjes!
Nu nog banden wisselen.
ik zit alleen met de bandenspanningsmeter. Is dat te wisselen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
'90 740 Turbo+ intercooler estate 192 BHP 290NM '17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue '89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC '84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object' '04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey '88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK '95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km '93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1 '86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
Nu de strut brace er een tijdje op zit kan ik melden dat je er ook met standaard dynamic onderstel wel degelijk wat van merkt. Het stuurgevoel is iets toegenomen de de auto zet zich een fractie sneller in bochten. Hierdoor stuur je een bocht vaker in 1 keer goed in en hoef je geen kleine corecties meer te doen. Ik ben er erg blij mee, want dit was precies wat ik miste. Foto komt later!!
Deze hebben jullie nog tegoed van mij! Ben er echt super blij mee, en het maakt in gevoel best wel wat verschil. Ook fijn dat er geen R design logo op zit . Zeker nu deze in de aanbieding is bij Vstore een aanrader.
Heb het laten doen bij Tintprofi, hij heeft een paar plekken waar je langs kan komen maar hij komt ook bij je op locatie.
Echt super goed gedaan en voor een nette prijs.
Volvo V60 T6 R-design 2020
Mercedes C200 2016 Volvo V60 2.0D 2012 Cosmic White. Volvo V50 2.0D 2006 Renault Laguna 1.8 Grand Tour Dynamique Volvo V40 2.0 Europa Mazda MX5 1.8
Is die veersteunpoot eenvoudig zelf te monteren.
(Ik ben aardig handig)
Kan de handleiding helaas niet op het net vinden.
Is het zo simpel als:
1 kapjes van de paravan eraf
2 twee bouten los
3 veerpootsteun plaatsen
4 bouten terugzetten (zelfde bouten? Of langere, meegeleverd Speciaal aanhaalmoment?)
5 nieuwe kapjes plaatsen
Sturen maar
Blijkbaar zijn er modellen waarbij de paravan één geheel is en je de kapjes niet los kan halen. In dat geval moet je de paravan blijkbaar vervangen (bij mij was dit geen issue).
Maar voor de rest inderdaad zoals je het beschrijft, stelt niets voor.
Leuk detail is dat de remvloeistof reservoir nog steeds bereikbaar is, net zoals de accupolen.
De nieuwe bijgeleverde kapjes maken het af, een voordeel dat het origineel Volvo is.
Basbas schreef:
Heb het laten doen bij Tintprofi, hij heeft een paar plekken waar je langs kan komen maar hij komt ook bij je op locatie.
Echt super goed gedaan en voor een nette prijs.
Mag ik vragen hoeveel procent ze nu lichtdoorlatend zijn? Af fabriek heeft volvo volgens mij 30%?
Het ziet er in ieder geval goed uit, en laat ik nu 20 min vanaf Nijverdal wonen;)