Verweerde rode lak polijsten

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Millimetervreter.
5th Gear member

Hans oet Twent schreef: Commandant is prachtig spul keerls. Ik polijst de kunststof ramen van mijn Wohnwagen ermee. Resultaat is weer als nieuw! Echt waar! Overigens slechts 1 keren bij al mijn Knaus Caravans gedaan en 1x op de Avento van mijn pa en ma.
Wellicht kan het ook met polijstmiddel wat we op onze autokes gebruiken..... En misschien ook wel beter. nog niet geprobeerd.
Ik wil het straks wel op je nieuwe V90 roterend op wol uitproberen....is die zo grijs ipv blauw :)
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Hanegem
3rd Gear member

Millimetervreter. schreef:
Hans oet Twent schreef: Commandant is prachtig spul keerls. Ik polijst de kunststof ramen van mijn Wohnwagen ermee. Resultaat is weer als nieuw! Echt waar! Overigens slechts 1 keren bij al mijn Knaus Caravans gedaan en 1x op de Avento van mijn pa en ma.
Wellicht kan het ook met polijstmiddel wat we op onze autokes gebruiken..... En misschien ook wel beter. nog niet geprobeerd.
Ik wil het straks wel op je nieuwe V90 roterend op wol uitproberen....is die zo grijs ipv blauw :)
:D :D :D
Rijd nooit harder dan je engelbewaarder kan vliegen
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”