http://www.ebay.com/itm/Pedal-Cover-No-drill-Fuel-Brake-FIT-VOLVO-S40-V40-C70-C30-2009-2010-2011-2012/252245928981
Wel fijn dat je niet hoeft te boren, maar zitten ze nou vast met wat rubberen randjes? Oftewel, je remt hard en het glijdt van de pedalen af? :p
Iemand ervaring met dit soort pedalen uit China?
- lancer
- 6th Gear member
De set van Volvo zelf wordt op dezelfde manier vastgezet. Sterker nog, exact dezelfde plaatjes staan in de brochure van Volvo. (En ik heb ze in de auto)
Laatst gewijzigd door lancer op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- 1st Gear member
Nou, die originelen kosten 130 euro!parkstad schreef: zitten er omheen zoals ook de originelen,
maar met invoerkosten kan je beter originelen kopen
en via china zoals hier heb je doorgaans geen invoerrechten of verzendkosten.
oh echt, dus daar hoef je ook niet voor te boren. Beterrrrrlancer schreef: De set van Volvo zelf wordt op dezelfde manier vastgezet. Sterker nog, exact dezelfde plaatjes staan in de brochure van Volvo. (En ik heb ze in de auto)

Ik ga het er maar op wagen dan
- lancer
- 6th Gear member
Let op met die invoerkosten. Ik heb me ook een keer verkeken op een pakketje uit de VS. Onderdeel was 15 euro. Onderaan de streep was ik bijna 45 kwijt. (En zelfs als de douane onterecht een heffing toepast, ben je de pineut. Terug krijg je het niet)
[edit]
Die aanbieding klopt niet. De pedalen zijn een V40 zijn kleiner. Daar kwam ik achte toen ik de pedalen uit mijn S60 probeerde over te zetten
[/edit]
[edit]
Die aanbieding klopt niet. De pedalen zijn een V40 zijn kleiner. Daar kwam ik achte toen ik de pedalen uit mijn S60 probeerde over te zetten
[/edit]
Laatst gewijzigd door lancer op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 1st Gear member
Welke aanbieding klopt niet? Die van ebay (eerste) of aliexpress (tweede)?lancer schreef: Let op met die invoerkosten. Ik heb me ook een keer verkeken op een pakketje uit de VS. Onderdeel was 15 euro. Onderaan de streep was ik bijna 45 kwijt. (En zelfs als de douane onterecht een heffing toepast, ben je de pineut. Terug krijg je het niet)
[edit]
[/edit]
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Even iets anders. Hoe en óf je je PC op een andere manier beveiligd heb ik weet ik niet maar als ik op de 1ste link klik krijg ik dit in beeld!

Nou is dat voor mij niet zo'n ramp omdat ik links, mail e.d. open in een beveiligde omgeving waar ze kunnen 'phishen' en 'malwaren' enz. wat ze willen. Er is n.l. werkelijk niets te vinden op die plaats!
Overigens komt dit geregeld/steeds vaker voor met links die op een of andere wijze met China gelinked zijn.
Kortom: Wees op je hoede!!!!!
Wel nog een vraag uit nieuwsgierigheid (niet zo l*llig bedoeld als hij wellicht overkomt!) maar wat beweegt iemand ertoe om zoiets aan te schaffen. Wanneer zie je nu je pedalen om deze aanschaf te bewonderen of ervan te genieten .......
Rob

Nou is dat voor mij niet zo'n ramp omdat ik links, mail e.d. open in een beveiligde omgeving waar ze kunnen 'phishen' en 'malwaren' enz. wat ze willen. Er is n.l. werkelijk niets te vinden op die plaats!
Overigens komt dit geregeld/steeds vaker voor met links die op een of andere wijze met China gelinked zijn.
Wel nog een vraag uit nieuwsgierigheid (niet zo l*llig bedoeld als hij wellicht overkomt!) maar wat beweegt iemand ertoe om zoiets aan te schaffen. Wanneer zie je nu je pedalen om deze aanschaf te bewonderen of ervan te genieten .......
Rob
Laatst gewijzigd door gsx750r op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
-
- 1st Gear member
Opmerkelijk, want het lijkt toch een echte www.ebay.com site te zijn? Of kunnen ze tegenwoordig ook urls faken?gsx750r schreef: Even iets anders. Hoe en óf je je PC op een andere manier beveiligd heb ik weet ik niet maar als ik op de 1ste link klik krijg ik dit in beeld!
Rob
Ik draai Symantec en die klaagt nergens over. Strange.
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Net toen ik mijn reactie nog aanvulde schreef jij je reactie daarom de vraag nog maar een keer.
Een vraag uit pure nieuwsgierigheid (dus beslist niet zo l*llig bedoeld als hij wellicht overkomt!) maar wat beweegt iemand ertoe om zoiets aan te schaffen? Wanneer zie je nu je pedalen om deze aanschaf te bewonderen of ervan te genieten?
Rob
Een vraag uit pure nieuwsgierigheid (dus beslist niet zo l*llig bedoeld als hij wellicht overkomt!) maar wat beweegt iemand ertoe om zoiets aan te schaffen? Wanneer zie je nu je pedalen om deze aanschaf te bewonderen of ervan te genieten?
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
- lancer
- 6th Gear member
De tweede die stelt dat de pedalen passen op V40 t/m S80. Dat kan namelijk niet.LaTiNo schreef:Welke aanbieding klopt niet? Die van ebay (eerste) of aliexpress (tweede)?lancer schreef: Let op met die invoerkosten. Ik heb me ook een keer verkeken op een pakketje uit de VS. Onderdeel was 15 euro. Onderaan de streep was ik bijna 45 kwijt. (En zelfs als de douane onterecht een heffing toepast, ben je de pineut. Terug krijg je het niet)
[edit]
[/edit]
-
- 1st Gear member
ach, het is een beetje vergelijkbaar met de instaplijsten, je ziet die alleen als je de deur open doet. Hetzelfde geldt eigenlijk voor die pedalen. Ik had ze in mijn Alfa's en Focus en vond ze toch best mooigsx750r schreef: Net toen ik mijn reactie nog aanvulde schreef jij je reactie daarom de vraag nog maar een keer.
Rob

Aha, dus het is maar de vraag welke je krijgtlancer schreef:
De tweede die stelt dat de pedalen passen op V40 t/m S80. Dat kan namelijk niet.

- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
OK, duidelijk en daar is het uiteindelijk allemaal om begonnen. De koper is gelukkig!LaTiNo schreef:.... ach, het is een beetje vergelijkbaar met de instaplijsten, je ziet die alleen als je de deur open doet. Hetzelfde geldt eigenlijk voor die pedalen. Ik had ze in mijn Alfa's en Focus en vond ze toch best mooi![]()
Trouwens goed gevonden die vergelijking met de instaplijsten.
Nog even terzijde.
Ja, dat kunnen ze maar in dit geval is ongetwijfeld de oorspronkelijke link van e-bay maar het kan evt.'spannend' worden als je verder gaat klikken om tot betaling over te gaan want dan komen de gegevens tevoorschijn waar 'phishers' op uit zijn.LaTino schreef:... Of kunnen ze tegenwoordig ook urls faken?
Vandaar ook "Wees op je hoede" en check of je niet op een bedrieglijk goed nagemaakte 'neppagina' terecht komt. Helaas doen dat nog veel te weinig mensen gezien het nog steeds grote succes van de 'phishers'!
Vertel ik nu iets nieuws? Nee, beslist niet maar toch ..........
Trap ze (op je pedalen dan hè

Rob
- mga1600
- 6th Gear member
Ik kocht een jaar gelden via Alibaba een set pedalen. Daarbij heb ik gekozen voor aluminium exemplaren (zoals de originele) en dus niet voor de meestal aangeboden exemplaren van dun RVS. Ze kosten toen ongeveer 28 euro, geen invoerrechten en incl. Verzending. Ze werden zelfs in een Volvo-doosje verpakt. Samen met de magazijnmedewerker van de dealer heb ik ze vergeleken met de originele van Volvo. Echt identiek!
[Ik koop best regelmatig via Alibaba (onder andere heel veel LED inbouwspots voor thuis), en keer op keer is dat heel goed verlopen. Inderdaad krijg je soms, als het om grotere aankopen gaat, een naheffing van invoerrechten -zoals bij die spots- maar onder de streep kosten ze nog steeds maar 30% van de prijs die je hier betaald. En die zijn ook made in China!]
[Ik koop best regelmatig via Alibaba (onder andere heel veel LED inbouwspots voor thuis), en keer op keer is dat heel goed verlopen. Inderdaad krijg je soms, als het om grotere aankopen gaat, een naheffing van invoerrechten -zoals bij die spots- maar onder de streep kosten ze nog steeds maar 30% van de prijs die je hier betaald. En die zijn ook made in China!]
XC60 T6 Ultimate Dark my24