Beste mensen ,
Uit mijn Volvo V50 komen uit de laadbak krakende geluiden die suggereren dat er losliggende spullen
heen weer schommelen in de laadbak onder bij het reserve wiel
Ja... maar dat was toch wat te simpel gedacht. Het is met name als ik schuin over drempels en afritten rijdt
dat het geluid wordt gehoord, ook als ik een scherpe draai maak hoor ik het kraken.
Rijd ik gewoon rechtuit over drempels en dergelijke, dan is er niets te horen.
Ik heb de auto op de brug gehad maar er is niets te zien aan het onderstel dat het gekraak zou kunnen verklaren
schokbrekers, veren die zijn op het oog prima in orde. De garage weet ook niet wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Wellicht weet iemand van jullie waar ik moet zoeken, of nog beter de oorzaak kan verklaren.
In afwachting van jullie reactie
met vriendelijke groet,
Henk
Krakende geluiden uit de laadbak
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Heb je een afdekzeil in de laadbak?
Dat geeft vaak gekraak vanaf de "bak" waar het zeiltje in kan oprollen.
Dat geeft vaak gekraak vanaf de "bak" waar het zeiltje in kan oprollen.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- Starter
Bedankt voor de tip. Ik heb het afdekzeil verwijdert maar dat heeft niet geholpen ook heb ik het bagagenet uitgerold en vastgezet maar dat had ook geen resultaat..
Het geluid is ook buiten de auto te horen dus... nog meer suggesties?
Het geluid is ook buiten de auto te horen dus... nog meer suggesties?