En dan te bedenken dat ik de toezegging heb om ook nog een keer in een T5 te rijden

Hoop eigenlijk dat de dealer me een kietelt om te komen proefrijdenMichelR schreef: @TomXC60 hier in nederlands staan ze sinds dit weekend bij de dealers..
Misschien in Belgie ook anders even grens over en in NL proefrijden. Ligt er natuurlijk aan hoe ver je van de grens woont..![]()
Het exemplaar dat ik mocht proefrijden bij TvK had 20", dezelfde maat als ik nu opTomXC60 schreef:Hoop eigenlijk dat de dealer me een kietelt om te komen proefrijdenMichelR schreef: @TomXC60 hier in nederlands staan ze sinds dit weekend bij de dealers..
Misschien in Belgie ook anders even grens over en in NL proefrijden. Ligt er natuurlijk aan hoe ver je van de grens woont..![]()
Heb jij toevallig 19 en 21 inch kunnen proberen, vraag me af of 21" zonder luchtvering echt belachelijk hard is.
Ik ben nu zo in bestelling om s winters 19inch te rijden en zomers 22, en maak me een beetje zorgen over de keuze.![]()
Zouden NL dealers daar blij mee zijn ? Door de BPM gelooft toch geen enkele NL dealer dat je als Belg bij hen een nieuwe auto bestelt ?MichelR schreef: @TomXC60 hier in nederlands staan ze sinds dit weekend bij de dealers..
Als belg kan je BPM vrij in NL een wagen aankopen, in sommige gevallen is dat voordelig qua uitrusting in de basisprijs, echter moet je wel opletten dat er sommige zaken nog niet Europees, maar landelijk gehomologeerd zijn, klein voorbeeldje:Fulaks schreef:Zouden NL dealers daar blij mee zijn ? Door de BPM gelooft toch geen enkele NL dealer dat je als Belg bij hen een nieuwe auto bestelt ?MichelR schreef: @TomXC60 hier in nederlands staan ze sinds dit weekend bij de dealers..
Ik heb nu ook 255/R20, met het R-design onderstel, het zal gewoon bang afwachten worden :-pmga1600 schreef:Het exemplaar dat ik mocht proefrijden bij TvK had 20", dezelfde maat als ik nu opTomXC60 schreef:Hoop eigenlijk dat de dealer me een kietelt om te komen proefrijdenMichelR schreef: @TomXC60 hier in nederlands staan ze sinds dit weekend bij de dealers..
Heb jij toevallig 19 en 21 inch kunnen proberen, vraag me af of 21" zonder luchtvering echt belachelijk hard is.
Ik ben nu zo in bestelling om s winters 19inch te rijden en zomers 22, en maak me een beetje zorgen over de keuze.![]()
mijn "oude" XC60 heb. De nieuwe is met deze maat comfortabeler (softer dan mijn huidige) waarop ik voor mezelf concludeerde dat 21" heel goed zou zijn. Nou moet ik erbij zeggen dat ik wel van een beetje straksturend onderstel houd
Zouden NL dealers daar blij mee zijn ? Door de BPM gelooft toch geen enkele NL dealer dat je als Belg bij hen een nieuwe auto bestelt ?MichelR schreef: @TomXC60 hier in nederlands staan ze sinds dit weekend bij de dealers..
Er staat een heel fijn filmpje op youtube, waarin ze ong. halverwege uitleg geven over dit systeemPaul schreef: Hele domme vraag, maar is die luchtvering de opvolger van niveauregeling?
GefixtHansvg schreef: TomXC60, kan het zijn dat de link niet werkt?