Volvo V40 2003 1.9D

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
RickV40-1.9D
1st Gear member

Hallo,

Ik heb een paar vraagjes,

Bij mij op de plaatselijke sloop staat een T4 uit 1998, past de voorbumper 1 op 1? En achter?

Tegens staat er nog een ph2 uit 2001 met stoelverwarming, mijn eigen auto heeft dat niet maar wel een mooi half leder interieur. Zijn de matjes zonder de hele stoel te slopen, over te zetten?

Wat heb ik voor mijn ph3 precies nodig voor cc en boordcomputer ?

Gisteravond gasklephuis afgescheurd, vorige eigenaar had deze maar op twee plaatsen vastgemaakt, was wachten op problemen. Gelukkig nog een vervanger kunnen vinden, loopt weer als een zonnetje.
Laatst gewijzigd door RickV40-1.9D op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
loely
2nd Gear member

Hoi,
Voor de stoelverwarming moet je de bovenste bekleding afhalen,op zich niet zo geweldig moeilijk maar de stoel moet er volledig uit om makkelijk te werken.De rugleuning volledig vlak draaien .Ik dacht dat er hier op het forum een paar handleidingen te vinden zijn.Wel batterij afkoppelen om de sips en airbag te ontkoppelen!!! Vergeet ook de schakelaars niet die zitten niet op dezelfde plaats dus aanpassen.Waarschijnlijk is de bedrading wel al voorzien.
Voor CC te zetten heb je de hendel van de pinkers met CC schakelaar nodig en de twee contacten om bij te zetten op bediening van koppeling en rem. Ook de kabel die aan de bediening van de CC zit (4 draden) moest die er niet in voorzien zijn.
Dan moet je nog even langs een Volvo dealer om de CC te laten activeren(moest die niet in de CPU geprogrammeerd zitten) Kost wel rond de 200€ dacht ik. Ook die handleiding is op dit forum terug te vinden.
Veel plezier ermee.
Laatst gewijzigd door loely op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
RickV40-1.9D
1st Gear member

Thanks voor de info, hoop dat iemand ook nog info heeft over de andere puntjes..
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”