De vraag of de Park Assist Pilot nog geïnstalleerd kan worden ligt nog uit bij Volvo, daar horen we later meer over. Het had er mee te maken of er een optie 'Electric Steering' oid op de auto zit.
Helaas bleek bij de onthulling dat de bestelde camera ook niet gemonteerd was. Waarschijnlijk een foutje van de werkplaats. Was jammer, maar komt ook wel goed, we brengen hem later terug en krijgen dan een leenauto (hopelijk een mooie XC60 of XC90

De afgelopen dagen al wat kilometers gereden. Het is (meestal) een heerlijke auto om in te rijden. Ik was ook nog aangenaam verrast over de interieurverlichting in het donker, erg sjiek. En de Xenon verlichting is uitstekend.
Waar we toch nog wel wat moeite mee hebben is het stugge karakter op slechte wegen. Werkelijk elk hobbeltje voel je, vaak harder dan je zou willen. Als bestuurder heb je er minder last van dan als bijrijder. Ik hoop niet dat we daarom spijt gaan krijgen van de keuze om voor een sportonderstel te gaan.
Daar tegen over staat dan wel weer de hele goede wegligging op fatsoenlijke wegen. Het mag van mij ook wel sportief zijn maar ik vind de tikken die je nu soms krijgt te hard.
We gaan er lekker mee verder rijden, maar ik denk dat de kans groot is dat we toch voor de 17 inch velgen gaan ipv de huidige 18 inch.