schoonmaken beige kunsstof interieur

Hier alles over de verzorging van de auto. Wassen, poetsen, zuigen, borstelen, kortom alles wat de auto mooier kan maken of houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 28182
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

Ik ben vanmiddag bezig geweest met het schoonmaken van het beige interieur van onze V70 Classic. Ik krijg sommige kunststof interieur delen niet goed schoon met name zwarte strepen gaan niet helemaal weg. Ik heb wel eens gehoord van wonder sponsjes maar wat zit daar dan in zodat de zwarte strepen verdwijnen. Zijn er andere opties voor de reiniging van kunststof interieurdelen ? Ik hoor het graag.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
V40 T3 Polar+ Sport 2019
BMW Z4 2007
Gebruikersavatar
mikekiwi
2nd Gear member
Berichten: 73
Lid geworden op: 09.05.2017 - 19:18
Locatie: Alphen aan den Rijn

Huh?:

viewtopic.php?t=76076

Is dit toeval, of... =) :'( :D :D

Wat heb je overigens nu zelf gebruikt om te reinigen? Ik gebruik Poorboys APC (verhouding 1:10) en dat werkte bij mij wel aardig. Die wondersponsjes zijn melamine-sponsjes en hebben een licht schurende werking, vandaar dat het soms een beter resultaat geeft. Gewoon kopen voor die paar centen en op een minder zichtbaar plekje uitproberen. Dan weet je het...
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 28182
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

Dat is toeval, in had je topic pas later gezien. Ik ga Poorboys APC proberen en toch ook de wondersponsjes van de Action kopen hoewel ik wel huiverig ben voor de licht schurende werking.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
V40 T3 Polar+ Sport 2019
BMW Z4 2007
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging”