Emuk sleurpaleis speigels voor S60 BJ2005

Er werden er vanaf 2000 meer dan 500.000 van gebouwd in het Belgische Gent.
Plaats reactie
Pijuw
1st Gear member

Hallo allemaal die dit lezen,

Ik ben sinds gister een zgn. "groentje" hier op het forum. Er zullen vast en zeker wel topics over geschreven zijn, maar ik kwam er niets specifieks over tegen, vandaar dat ik maar meteen met een vraag kom!

Zijn de buitenspiegels van een V70, BJ2005, zonder richtingaanwijzers in de buitenspiegels verwerkt, exact dezelfde als er op de S60 BJ2005 gemonteerd zitten?

Ik heb al ervaring met Emuk sleurpaleis spiegels. Ik vind ze helemaal het einde en wil ze graag voor mijn Volvo ook weer kopen. ECHTER kom ik nergens tegen dat ze er ook op mijn S60, BJ 2005, passen. Wel zijn ze er voor BJ2000 t/m 2004 en voor de S60 vanaf 2010! Nu las ik ergens dat de V70 uit dezelfde periode als mijn S60 dezelfde spiegels (zonder richtingaanwijzer in de spiegels verwerkt!) heeft. Hierover staat niets op de Emuk site.

Graag wil ik jullie alvast bedanken voor jullie reactie(s)!
Pijuw
1st Gear member

Knoop doorgehakt! Niemand reageerde en uiteindelijk toch maar sleurpaleisspiegels bij een grote firma in het oosten van het land besteld. Universeel, stuk goedkoper (scheelt de helft) dan Emuks en ik heb er alle vertrouwen in. Ze zijn ook nog eens aerodinamisch en wat ik er over tegen kwam alleen maar positieve geluiden. Het zal mij benieuwen.

DANK allemaal voor jullie reacties!
Hansvg
3rd Gear member

Welk merk en type heb je besteld?
Hans

2024 XC60 Ultra, T6 AWD, Dark, Denim Blue. Bijna alle opties en wat accessoires.
2018 XC60 Inscription, T5 AWD, Pine Grey. Alle lines, aardig wat opties en accessoires.
2014.5 V60 Summum, Caspian Blue. Silver roofrails en styling pakket, met Business Pack Connect, Driver Support Line, Luxury Line, en een heleboel los spul...
crackedtooth
5th Gear member

niet geantwoord omdat ik geen advies voor je had, denk meerdere zo
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
Pijuw
1st Gear member

Hansvg schreef: Welk merk en type heb je besteld?
Milenco Aero 3!
Pijuw
1st Gear member

crackedtooth schreef: niet geantwoord omdat ik geen advies voor je had, denk meerdere zo
Beste crackedtooth, ik had ook niet om een advies gevraagd! Ik had alleen gevraagd of er iemand wist of de buitenspiegels op een V70 BJ2005, zonder richtingaanwijzers in de buitenspiegels verwerkt, exact dezelfde buitenspiegels zijn als op mijn S60 BJ2005! Als dat nl. het geval was geweest, had ik de Emuk kunnen bestellen. Op de site van Emuk staat nl. nergens dat ze voor de Volvo S60 BJ2005 passende spiegels maken. Wel maakt Emuk spiegels voor de S60 van BJ2000 t/m BJ2004 en voor BJ vanaf 2010! Er zijn nl. volgens mij onderdelen uitwisselbaar tussen de V70 en S60, vandaar de vraag die ik had gesteld. Maar helaas kreeg ik er geen reactie(s) op, dus heb ik verder gezocht en ben zo op de nu door mij gekochte spiegels gekomen.
Heb ook al van een collega gehoord dat de door mij nu gekochte spiegels hem zeer goed bevallen, wat ik ook op andere sites over deze spiegels ben tegen gekomen. Vandaar nu dus de Milenco Aero 3 gekocht.

In ieder geval dank voor je reactie!
Hansvg
3rd Gear member

EMUK zelf gevraagd? Die zijn altijd snel en accuraat met hun reactie (eigen ervaring).
Hans

2024 XC60 Ultra, T6 AWD, Dark, Denim Blue. Bijna alle opties en wat accessoires.
2018 XC60 Inscription, T5 AWD, Pine Grey. Alle lines, aardig wat opties en accessoires.
2014.5 V60 Summum, Caspian Blue. Silver roofrails en styling pakket, met Business Pack Connect, Driver Support Line, Luxury Line, en een heleboel los spul...
Pijuw
1st Gear member

Hansvg schreef: EMUK zelf gevraagd? Die zijn altijd snel en accuraat met hun reactie (eigen ervaring).
Snel en accuraat reageren? Ik had in juni tijdens mijn vakantie in Bosnië een Emuk spiegelglas kapot en heb daarover een mail rechtstreeks naar Emuk gestuurd met een vraag in hun moedertaal Duits. Ik zit nog steeds op een antwoord te wachten :sleep: ! :( (Overigens is mijn Duits vloeiend, heb daar nl. jaren gewoond en gewerkt.)
Dus heb ik hierover maar geen vraag meer aan Emuk ( :sleep: :sleep: :sleep: )gesteld, gemaild.
En met wat ik nu aan positieve reacties tegen kwam op internet over Milenco Aero 3 spiegels, welke ook nog eens bijna de helft kosten van Emuk, heb ik nu voor deze gekozen. Tevens zijn deze ook nog eens universeel inzetbaar op andere merken en/of typen auto's. (Niet dat ik m'n huidige Volvo weer snel weg wil doen! Nee, die blijft voorlopig lekker in mijn bezit, geniet er iedere dag weer van! :love: :D )
Plaats reactie

Terug naar “S60 my 2000 t/m 2009”