anthem2 schreef:
Ik mis een spoilertje op de kofferklep.Mijn c30 had dit ook niet en was de eerste upgrade die ik heb gedaan.Ziet er direct sportiever uit! Verder een hele mooie wagen!
.
.
.
En dan nog ruitjes achteraan tinten en je hebt een prachtbak!

Silver S70 schreef:
Kijk eens op
www.vstore.nl voor allerhande accessoires voor elk Volvo model. Om je C30 wat op te leuken.
Na bijna twee jaar zo'n 30000km gereden te hebben, inclusief een toer naar Noorwegen kan ik niet anders zeggen dan dat het een luxe werkpaard is. De combinatie GearTronics en de B5244S4 2.4i motor vormen een uitstekende combinatie
Mooi /niet mooi, 't is maar net wat je er zelf van vindt, haha... Zo vind ik het best wel sjiek dat er geen uitlaatpijp prominent zichtbaar is. Ik zou wel wat meer "mat-glim"-details willen, zoals spiegelkappen in Bright Silver Metallic Matte of in dezelfde kleur als m'n Medusa 18" velgen. Idem met de remklauwen.
Maar éérst ga ik de Volvo-Forum sticker (zilver natuurlijk

) op de achterruit plakken zodra deze binnen is.
Dán ga ik eens kijken of de spiegelkappen er af kunnen, daarna waarschijnlijk schuren en spuiten. Het verven /spuiten schijnt met een spuitbus goed te doen te zijn, ook al heb ik twee linker handen.
Met mijn garagist wil ik een bescheiden verlaging van het chassis gaan bespreken, maar ben als de dood dat al die verkeersdrempels schade kunnen veroorzaken.
@anthem2: Jouw C30 ziet er vlot uit. Het is echt
jóuw bolide en als ik je tegenkom in het verkeer neem ik ongetwijfeld mijn petje af: Je hebt een mooie C30. Ook ik vind een spoiler op de achterklep het overwegen waard, maar ik vind óók dat wel een beetje als overdreven aanvoelt als je in een C30 GearTronics rijdt. Zo'n spoiler maakt de auto bij hogere snelheden theoretisch stabieler, maar bij een snelheid van 130km, max in ons landje, vraag je jezelf af hoeveel nut dat dan heeft. En of de C30 er daardoor zoveel sneller uitziet???? Bij mij weet ik het nog niet, ben er nog niet uit.
Gaas monteren voor de airco radiator (voorbumper onderaan) lijkt mij wel een goed idee, baat het niet, dan schaadt het niet.
Inmiddels heb ik de achterruiten voorzien van sunshades, inderdaad ziet dat er perfect uit
@Silver S70: Hoe ziet jouw C30 T5 er eigenlijk uit? Ik heb wel de nodige posts van je gezien maar geen foto van jouw ongetwijfeld blitse bolide
Bijgaand een fotootje van een C30, van het internet geplukt, met zilverkleurige spiegelkappen. De sidestrips en de bumpers zijn ook gelakt, maar ik denk toch dat ik die in zwarte kunststof "vetter" vind, vooral als ze goed ingesmeerd zijn en er nat, diep zwart uitzien. Ik kan ze later toch altijd nog (laten) spuiten in dezelfde kleur als mijn C30, toch?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.