lint schreef:Mooie auto met een klassieke en chique uitstraling. ........
Zeker weten. Op de grootste Portugese website voor gebruikte auto's (
Standvirtual) staan er op dit moment van schrijven 9 te koop. In prijs variërend van €51.500 - €71.500. Bouwjaar 2016 en 2017.
Vijf ervan Volvo Selekt. Motorisering D4 of D5 en tellerstanden van 500 - 22.000 km.
Meestal zijn dit soort jonge auto's zgn.
Carros de Serviço d.w.z. die zijn nooit verkocht geweest en/of op naam geregistreerd maar werden o.a. gebruikt als demo-auto door de dealer of waren in gebruik bij Volvo Portugal. Mijn S60 is overigens ook zo'n auto (auto is rechtstreeks afkomstig van Volvo Portugal) en daarom heb ik nog steeds mijn kentekenbewijs niet omdat Volvo Portugal wat laks is met het opsturen van de benodigde documenten naar de zaak waar ik hem gekocht heb. (
Stand Frigi) Op de 4 e-mails die ik de importeur intussen al gestuurd heb komt ook geen antwoord.
Maar ik ben er toch wel serieus mee bezig en overweeg om de S60 en de XK 3.5 beide in te ruilen en er dan toch maar een te kopen. De XK 4.2 haal ik dan uit de opslag en ga die gebruiken.
Als we terug zijn van onze strafexpeditie (12/09 - 03/10) ga ik er maar eens rustig voor zitten. Ik voer n.l. mijn leven lang al een nogal stringent financieel beleid waardoor ik altijd leuke dingen heb kunnen doen. Leningen, financieringen, hypotheken? Wat zijn dat ? Valt iets dat ik graag wil hebben niet binnen de door mij gestelde grenzen of financiële mogelijkheden dan gaat het gewoon niet door ...........
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.