Speakers linker voordeur werken niet

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Dynax
Starter

Beste forumleden,

Ik ben nieuw hier, vorige week donderdag mijn V70 2.4T AWD (p2) opgehaald uit 2000. Heel content met de auto! Jullie zullen me hier meer vinden de komende tijd :)
Helaas heb ik wel een euvel ontdekt waarvoor ik nog geen oplossing weet te vinden.
De auto heeft een HU-803 met RTI systeem. Daar heb ik dit weekend een Yatour op geïnstalleerd. Tevens was er al een Parrot CK3100 op geïnstalleerd.

Het probleem is namelijk dat de speakers in de linker voordeur niet werken (ook al voor de yatour geïnstalleerd was). Gisteren heb ik door iemand de Parrot er uit laten schakelen, nog steeds werken de linker voordeur speakers niet.
Het geluid van de Parrot gaat wel over de linker speaker. De garage heeft de speakers gecontroleerd en die lijken goed..
Daarbij zij de audio-monteur dat hij dacht dat het aan de HU-803 lag. Kent een van jullie dit probleem? Fader en Balance staat uiteraard gewoon goed.

Het zou fijn als dit probleem opgelost kan worden, aangezien de auto zo'n geweldig audio-systeem heeft...

Ik hoor het graag!
Laatst gewijzigd door Dynax op 01.01.1970 - 01:00, 4 keer totaal gewijzigd.
Doeke Dobma
5th Gear member

Hoi Dynax, ik vermoed dat het probleem niet zozeer in de HU803 zit, maar in de bekabeling van radio naar versterker. Kabelbreuk, komt wel eens vaker voor. De HU803 is een hele degelijke radio, afgezien van de vaak weigerende cd-wisselaar gebeurt daar eigenlijk nooit iets mee.
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Controleer eens de stekker die in de radio zit en naar de versterker gaat?
Hier kan je jet kapje van verwijderen. Vaak zit het in die stekker niet goed.
(Links voor speaker staat het meest op trekspanning in die stekker).
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Hanegem
3rd Gear member

Hoi Dynax, ik weet niet waar je woont, maar wanneer je er niet uitkomt, adviseer ik je om naar VolvoTech (zie post hierboven) te rijden. Wel eerst een afspraak natuurlijk.
Rijd nooit harder dan je engelbewaarder kan vliegen
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”