Spontaan alarm

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
slammer
2nd Gear member

De laatste tijd maakt mijn deadlock een schrapend geluid rechtsachter, zal ws betekenen dat deze aan vervanging toe is.
Iemand een idee wat zo'n geintje ca. gaat kosten? En moet je dat bij een volvo-dealer laten doen?

Tevens regelmatig een spontaan alarm, zal dit te maken kunnen hebben met de deadlock? Zo ja, hoe kan je deze deadlock tijdelijk (voor vast) uitzetten, tot ik hem laat maken.
Beperkt Guard weet ik, maar dat moet je steeds doen dan als de auto aan geweest is.

PS Waar zit die deadlock precies? Zit dat bij het palletje of bij de deurstijl of ...?
Vraag dit aangezien ik schade gereden heb aan die deur en dat het daardoor zo'n gek geluid maakt.
Wordt hopelijk dit jaar nog gemaakt (die schade).

Hoor graag van jullie.
Laatst gewijzigd door slammer op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
[bcolor=#BF0080]Ben een beginneling in de V50, maar nu al verslaafd[/bcolor]
Ben W
2nd Gear member

Sloten gaan regelmatig kapot. Wat ze kosten weet ik even niet uit mijn hoofd. Ik zou hem eerst even laten uitlezen want bij een haperend slot wordt dat netjes met een storingscode weergegeven.
Slot vervangen is best een werkje waar je niet aan moet beginnen als je geen ervaring hebt.
Ook je alarm kun je best even laten uitlezen. Als de interne accu van je alarm versleten is kan het alarm ook spontaan afgaan.
V50 T5 Polestar gekieteld en mét handbak!
slammer
2nd Gear member

Thanks, ga ik binnenkort even doen.
[bcolor=#BF0080]Ben een beginneling in de V50, maar nu al verslaafd[/bcolor]
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”