MIFI in de auto.

Technische onderwerpen die niet specifiek op een model betrekking hebben vindt je in dit hoofdstuk
Plaats reactie
Silver_R
6th Gear member

Ik ben op zoek naar een goede MIFI router voor in de auto om de Cloud functie van de dashcam te kunnen gebruiken en om een hotspot te maken in de auto.
Heb er al verschillende gezien, echter gaan de meeste in stand-by na een bepaalde tijd. Zijn er ook MIFI routers die weer uit stand-by gehaald kunnen worden zonder dit handmatig te doen.
Ik zit aan deze van Huawei te denken. Maar het stand-by verhaal blijft onduidelijk.
Alvast dank voor jullie input.
Millimetervreter.
5th Gear member

Ik heb deze van Huawei in de auto voor mijn dashcam en een cloudoptie hiervoor.
Op het moment dat die aan de stroom hangt (via powerbox van Blackvue) gaat die niet in standby maar blijft die aanstaan en werkt perfect.
OP het moment dat ik de auto 3 dagen niet gebruik gaat bij een bepaalde minimum stroomwaarde de stroom van de powerbox en van het MIFI-punt af.
Als dit gebeurt moet ik het mifipunt weer opladen (via 220) en blijft die het weer doen.
het bevalt mij uitstekend.
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Silver_R
6th Gear member

Daar kan ik ook wel meeleven denk ik.
Weet je of je veel data verbruikt met de Cloud functie? Kijk je veel live, of gebruik je de Cloud vooral voor meldingen en opslag?
Zal een data abo moeten afsluiten, heb geen idee van hoeveel Gb's.
Jelmer de Jong
6th Gear member

Mocht je Vodafone hebben dan kan je voor 5.- per maand een extra simkaart krijgen die data uit je huidige bundel gebruikt,
Millimetervreter.
5th Gear member

Silver_R schreef: Daar kan ik ook wel meeleven denk ik.
Weet je of je veel data verbruikt met de Cloud functie? Kijk je veel live, of gebruik je de Cloud vooral voor meldingen en opslag?
Zal een data abo moeten afsluiten, heb geen idee van hoeveel Gb's.
Ik gebruik de cloud om af en toe live te kijken, ik heb het goedkoopste kpn abbo met 2 gb per maand en heb ik zat aan.
Uiteraard krijg ik ook meldingen.
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Plaats reactie

Terug naar “Techniek niet modelgebonden”