Hallo
kan kiezen tussen twee uitvoeringen: een 1.6D Summum of een 2.0D Momentum. Door het extra budget kan er bij de Summum nog Premium Sound (ben nogal soundfreak) en een dakspoiler bij.
Maw: twijfel tussen het grotere comfort (Summum + extra's vs Momentum) of een zwaardere motor. Rij zo'n 100 km per dag, helft autostrade (België), helft gewone baan.
Graag jullie advies hierover. Ook iemand tips of ik de ingebouwde tel. neem of een aftermarket bluetooth versie?
Thx!
Lease advies ... 1.6D of 2.0D
- +++t blijft behelpen+++
- 6th Gear member
- Berichten: 2796
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 21:20
- Locatie: Oz
- Contacteer:
1.6 is rumoerig..
Ik heb met de 1.6D gereden. wel ok motor, maar niet de allerbeste in de markt. (dat is een avensis IMHO) motorgeluid is niet helemaal ok, en zeker als je geluidsfreak bent en ook nog veel KM's maakt gaat die motor je storen.
De 2.0D ken ik niet het schijnt dat het geluid beter is. maar zet die eens af tegen een 177 PK Toyota Avensis? tiens, dat je toch voor de V50 gaat moet maken dat je een ECHTE Volvorijder bent..
En voor de carkit is de parrot toch het beste wat er is
maar dit is ook maar een maning
Ik heb met de 1.6D gereden. wel ok motor, maar niet de allerbeste in de markt. (dat is een avensis IMHO) motorgeluid is niet helemaal ok, en zeker als je geluidsfreak bent en ook nog veel KM's maakt gaat die motor je storen.
De 2.0D ken ik niet het schijnt dat het geluid beter is. maar zet die eens af tegen een 177 PK Toyota Avensis? tiens, dat je toch voor de V50 gaat moet maken dat je een ECHTE Volvorijder bent..
En voor de carkit is de parrot toch het beste wat er is
maar dit is ook maar een maning
'90 740 Turbo+ intercooler estate 192 BHP 290NM
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 14.12.2006 - 11:39
Ik heb van het weekend met een 2.0D een proefrit gemaakt. Resultaat was boven verwachting, zeer krachtig en relatief weinig motor geluid. Kan zijn dat ik een beetje subjectief beoordeel daar ik een V40 1.9D ben gewend die redelijk rumoerig is. Maar ik zou persoonlijk voor de 2.0D gaan.
Het licht daarnaast ook een beetje aan je rijgedrag, ben je een sportieve rijder neem je een 2.0D. Ben je een zuinige maar bewuste rijder, neem je een 1.6D.
Vergeet niet dat je zelf aan geeft dat je twijfelt tussen het grotere comfort of een zwaardere motor. Mijn inziens levert de 2.0D ook een grote bijdrage aan het comfort...........
Ik heb zelf ook gedacht aan een Communication Line i.v.m. ingebouwde telefoon. De verkoper adviseerde mij dat echter niet omdat de werking van een dual sim wel eens lastig kan zijn indien je je mobiele telefoon aan laat staan als je in stapt (volgens mij is dit provider afhankelijk). Daarnaast wordt je mobiel uiteraard niet opgeladen. Persoonlijk ga ik voor een inbouw Carkit omdat ik mijn telefoon een vaste plek wil geven en daarnaast ook wordt opgeladen.
Premium sound zou ik overigens wel doen, klinkt heel erg goed.
Edition II geen optie ?!? Of woonachtig in Belgie ?
Het licht daarnaast ook een beetje aan je rijgedrag, ben je een sportieve rijder neem je een 2.0D. Ben je een zuinige maar bewuste rijder, neem je een 1.6D.
Vergeet niet dat je zelf aan geeft dat je twijfelt tussen het grotere comfort of een zwaardere motor. Mijn inziens levert de 2.0D ook een grote bijdrage aan het comfort...........
Ik heb zelf ook gedacht aan een Communication Line i.v.m. ingebouwde telefoon. De verkoper adviseerde mij dat echter niet omdat de werking van een dual sim wel eens lastig kan zijn indien je je mobiele telefoon aan laat staan als je in stapt (volgens mij is dit provider afhankelijk). Daarnaast wordt je mobiel uiteraard niet opgeladen. Persoonlijk ga ik voor een inbouw Carkit omdat ik mijn telefoon een vaste plek wil geven en daarnaast ook wordt opgeladen.
Premium sound zou ik overigens wel doen, klinkt heel erg goed.
Edition II geen optie ?!? Of woonachtig in Belgie ?
2024 Volvo XC90 T8
2021Volvo XC40 P8
2016 Volvo XC90 T8
2014 Volvo V60 PIH
2012 Volvo V60 D2
2007 Volvo V50 2.0D Edition II
2000 Volvo V40 1.9D Europa Phase I Dark Blue
2021Volvo XC40 P8
2016 Volvo XC90 T8
2014 Volvo V60 PIH
2012 Volvo V60 D2
2007 Volvo V50 2.0D Edition II
2000 Volvo V40 1.9D Europa Phase I Dark Blue
- marsm104
- 5th Gear member
- Berichten: 1168
- Lid geworden op: 30.05.2006 - 18:35
- Locatie: Harderwijk
- Contacteer:
Inderdaad, Carkit boven alles! Die ingebouwde meuk is wel mooi, maar werkt niet echt. Dat Volvo nog geen ingebouwde bluetooth carkit levert...100mb schreef: Ik heb zelf ook gedacht aan een Communication Line i.v.m. ingebouwde telefoon. De verkoper adviseerde mij dat echter niet omdat de werking van een dual sim wel eens lastig kan zijn indien je je mobiele telefoon aan laat staan als je in stapt (volgens mij is dit provider afhankelijk). Daarnaast wordt je mobiel uiteraard niet opgeladen. Persoonlijk ga ik voor een inbouw Carkit omdat ik mijn telefoon een vaste plek wil geven en daarnaast ook wordt opgeladen.
Groeten, Rick Marsman

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

- Bart
- 8th Gear member
- Berichten: 12657
- Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
- Locatie: Nijmegen
Mij is bij de aanschaf van mijn V50 aangeraden om de uitrusting ondergeschikt te maken aan de motor... Ben een fan van soepele, sterke motoren en ik rijd veel in Duitsland, dus ik heb, na akkoord van mijn werkgever voor de 2.0D, niet eens met de 1.6D gereden 

Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Volvo levert op een S80 wel een af fabriek ingebouwde blue toothcarkit, dat is met slechts 1 goed werkende telefoon (Nokia 6310i) ook niet echt "je dat"marsm104 schreef:Inderdaad, Carkit boven alles! Die ingebouwde meuk is wel mooi, maar werkt niet echt. Dat Volvo nog geen ingebouwde bluetooth carkit levert...
Zo'n ingebouwde telefoon met eigen SIM kaart is nog lang zo slecht niet
- IkeV70
- 5th Gear member
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 27.01.2006 - 22:18
- Locatie: Heerhugowaard
?bart simpson schreef:Volvo levert op een S80 wel een af fabriek ingebouwde blue toothcarkit, dat is met slechts 1 goed werkende telefoon (Nokia 6310i) ook niet echt "je dat"marsm104 schreef:Inderdaad, Carkit boven alles! Die ingebouwde meuk is wel mooi, maar werkt niet echt. Dat Volvo nog geen ingebouwde bluetooth carkit levert...
Zo'n ingebouwde telefoon met eigen SIM kaart is nog lang zo slecht niet
Ik heb nog geen enkel voordeel kunnen vinden van een dual sim systeem boven een (al dan niet bluetooth) carkit systeem
Wel een paar nadelen.
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
V60 PIH
V60 T5
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
@ ikev70, dan heb je mogelijk nog geen "af fabriek" blue tooth systeem geprobeerd, ik heb heimwee naar mijn dual sim systeem
Volvo for life
- IkeV70
- 5th Gear member
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 27.01.2006 - 22:18
- Locatie: Heerhugowaard
Heb jij dan een af-fabriek...bart simpson schreef:@ ikev70, dan heb je mogelijk nog geen "af fabriek" blue tooth systeem geprobeerd, ik heb heimwee naar mijn dual sim systeem
nee laat maar, dit topic gaat niet over telefoons.
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
V60 PIH
V60 T5
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33096
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Vanaf begin volgend jaar moet er toch ook de bluetooth versie van de telefoon mogelijk zijn in modeljaar 2006/- van de S40/V50 C70?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Summum
- 6th Gear member
- Berichten: 4834
- Lid geworden op: 04.05.2005 - 15:20
- Locatie: Midden Nederland
Ik heb voor dezelfde keuze gestaan, maar dan op benzinegebied. Oftewel, een kale T5 afgezet tegen een 2.4 Summum met alle toeters en bellen. Het is de laatste geworden, en ik heb er geen dag spijt van gehad.
Het comfort van de Summum is geweldig, lederen zetels, stoelverwarming, xenon. De Premium audio is iedere dag een genot, en de ingebouwde telefoon vind ik persoonlijk erg prettig werken met de toetsen op het stuurwiel.
Qua motorisering had ik wel het voordeel dat het geluid van de vijfcilinder 2.4 niet veel verschilt met de T5, het is zuiver de kracht die het verschil maakt. De 2.4 heeft voor dagelijks gebruik meer dan voldoende power. De extra kracht van de T5 benut je een paar keer per jaar, de extra luxe ervaar je iedere dag.
Maar ik heb geen ervaring met de diesels en weet niet het verschil in geluidscomfort van die twee. Proefrijden met beide zou ik zeggen!
Het comfort van de Summum is geweldig, lederen zetels, stoelverwarming, xenon. De Premium audio is iedere dag een genot, en de ingebouwde telefoon vind ik persoonlijk erg prettig werken met de toetsen op het stuurwiel.
Qua motorisering had ik wel het voordeel dat het geluid van de vijfcilinder 2.4 niet veel verschilt met de T5, het is zuiver de kracht die het verschil maakt. De 2.4 heeft voor dagelijks gebruik meer dan voldoende power. De extra kracht van de T5 benut je een paar keer per jaar, de extra luxe ervaar je iedere dag.
Maar ik heb geen ervaring met de diesels en weet niet het verschil in geluidscomfort van die twee. Proefrijden met beide zou ik zeggen!
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33096
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Exact hetzelfde hier met onze V50, kalere T5 of een fulloption 2.4i Summum en netzoals Summum nog nooit spijt van gehad!
En nu in plaats van een turbo geluid hoor je die 5cylinders klinken bij de start als een 850 roffel...
Maar bij de diesels is dat natuurlijk even anders. Maar al er ingereden?
En nu in plaats van een turbo geluid hoor je die 5cylinders klinken bij de start als een 850 roffel...
Maar bij de diesels is dat natuurlijk even anders. Maar al er ingereden?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 287
- Lid geworden op: 18.05.2006 - 00:19
- Locatie: Heerhugowaard
Zelf heb ik voor een aangeklede 1.6D gekozen, boven een 2.0D. Hier heb ik nog geen dag spijt van gehad. Zelf heb ik in de afgelopen 10 weken een 10.000km gereden met m'n V50 en nog geen spijt ervan gehad dat ik niet de zwaardere heb gekozen.
Voor mij is het premium sound, de sensoren in de bumper (die wennen toch wel erg snel), de klepspoiler en het 17"LM en alles wat hieronder staat toch wel erg plezierig. Zeker het sportstuur is een aanrader!
Zelf heb ik de Parrot 3400LS-GPS. Het is een mooi apparaat met kleurenscherm en ingebouwde GPS. Werkt prima op m'n MDA Vario, maar (nog) niet met mijn nieuwe Palm Treo 680. Zal binnenkort hiervan een foto posten.
Succes met je keuze!
Voor mij is het premium sound, de sensoren in de bumper (die wennen toch wel erg snel), de klepspoiler en het 17"LM en alles wat hieronder staat toch wel erg plezierig. Zeker het sportstuur is een aanrader!
Zelf heb ik de Parrot 3400LS-GPS. Het is een mooi apparaat met kleurenscherm en ingebouwde GPS. Werkt prima op m'n MDA Vario, maar (nog) niet met mijn nieuwe Palm Treo 680. Zal binnenkort hiervan een foto posten.
Succes met je keuze!
Volvo V50 1,6D
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
- Pritchard
- 5th Gear member
- Berichten: 1287
- Lid geworden op: 31.03.2006 - 13:09
- Locatie: Gent
Toen ik mijn V50 kocht, heb ik lang getwijfeld tussen de peugeot 407 en de V50. Ik heb een testrit gedaan met de 1.6d 407, en ik moet zeggen, hij miste toch iets, dus ik zou zeker voor de 2.0d gaan... Heb ik nu ook gedaan met mijne 2e V50, die ik binnen 8 dagen krijg. Mijn vorige V50 was er eentje die op maandagochtend gemaakt werd en dus veel probs mee gehad, maar mijn vertrouwen is blijkbaar sterk genoeg in Volvo om een nieuwe te kopen, weliswaar tegen heel goede condities, waarvoor dank aan mijn verkoper 

V70 MY11, R-design, D3, Black Sapphire metallic
V50 2.0d MY07, kinetic, barents blue pearl en 17"; zaurak
V50 2.0d MY05, kinetic, Titanium grey en 16"; cygnus
V50 2.0d MY07, kinetic, barents blue pearl en 17"; zaurak
V50 2.0d MY05, kinetic, Titanium grey en 16"; cygnus
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 22.12.2006 - 15:36
Ik rij zelf een 1.6D, en nog geen moment spijt gehad. Hiervoor reed ik een V40 1.8 benzine en die was zeker niet sneller/vlotter. Ik denk zelfs dat optrekken tot 70 km/u sneller in de V50 gaat, daarna is het vergelijkbaar. Ook terug optrekken van 80 naar 100 of 100 naar 120 gaat zonder problemen. Al zal de 2.0 in alles sneller zijn natuurlijk.
Bij koude motor is ie duidelijk aanwezig maar zeker niet storend en na een paar km is de motor warm en redelijk stil. T.o.v. een 2.0D weet ik niet maar stiller dan een 1.8 benzine V40. Ik heb het dan wel op snelweg tempo tot zo'n 130 km/u. Ik had laatst een S40 2.4 mee en die lijkt ook niet stiller. Ik heb wat ervaring met b.v. VW's 1.9TDi en 2.0TDi en die zijn een stuk rumoeriger.
Het verbruik van de 1.6 zal ook wat voordeliger zijn. Ik reed van de zomer gem. 5.1/5.2 ltr/100km. Sinds november is het verbruik gestegen naar 5.5/5.6 ltr./100km. Dat zal vooral door de kou, water op de weg en meer file rijden komen verwacht ik want in feb./mrt. had ik hetzelfde verbruik.
Als ik voor de keus zou staan zou ik waarschijnlijk weer voor een 1.6 gaan.
Bij koude motor is ie duidelijk aanwezig maar zeker niet storend en na een paar km is de motor warm en redelijk stil. T.o.v. een 2.0D weet ik niet maar stiller dan een 1.8 benzine V40. Ik heb het dan wel op snelweg tempo tot zo'n 130 km/u. Ik had laatst een S40 2.4 mee en die lijkt ook niet stiller. Ik heb wat ervaring met b.v. VW's 1.9TDi en 2.0TDi en die zijn een stuk rumoeriger.
Het verbruik van de 1.6 zal ook wat voordeliger zijn. Ik reed van de zomer gem. 5.1/5.2 ltr/100km. Sinds november is het verbruik gestegen naar 5.5/5.6 ltr./100km. Dat zal vooral door de kou, water op de weg en meer file rijden komen verwacht ik want in feb./mrt. had ik hetzelfde verbruik.
Als ik voor de keus zou staan zou ik waarschijnlijk weer voor een 1.6 gaan.
V60 D4 Kinetic
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 190
- Lid geworden op: 05.02.2006 - 23:48
Dag allen,
bedankt voor de vele reacties. Ben deze middag gaan testrijden met een 2.0D, en die is zoals verwacht een pak krachtiger dan de 1.6D (waar ik nu met rij). De dealer kwam zelf met een ander voorstel: topline, te situeren tussen momentum en summum. Zo zou een 2.0D Topline mogelijk zijn, maw meer dan een gulden middenweg tussen comfort en kracht. Wel nog effe checken met de leasingmaatschappij, want stond niet op de lijst.
Wel niet zo tevreden over de voorgestelde overnameprijs voor m'n eigen S40 1.6D Kinetic van 1,5 jr...dat wordt nog onderhandelen.
Tips omtrent overname eigen wagen, en wat je extra kan krijgen (volgens de dealer niks, vanwege fleetkorting) zijn altijd welkom!
bedankt voor de vele reacties. Ben deze middag gaan testrijden met een 2.0D, en die is zoals verwacht een pak krachtiger dan de 1.6D (waar ik nu met rij). De dealer kwam zelf met een ander voorstel: topline, te situeren tussen momentum en summum. Zo zou een 2.0D Topline mogelijk zijn, maw meer dan een gulden middenweg tussen comfort en kracht. Wel nog effe checken met de leasingmaatschappij, want stond niet op de lijst.
Wel niet zo tevreden over de voorgestelde overnameprijs voor m'n eigen S40 1.6D Kinetic van 1,5 jr...dat wordt nog onderhandelen.
Tips omtrent overname eigen wagen, en wat je extra kan krijgen (volgens de dealer niks, vanwege fleetkorting) zijn altijd welkom!
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Er is sinds kort ook (voor iets minder geld) een 2.0D met een 5 versnellingsbak te koop.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 465
- Lid geworden op: 26.02.2006 - 13:48
- Locatie: Apeldoorn
Kan je iets gedetaileerder zijn waarom je na 1,5 jaar je auto wil overnemen?Tips omtrent overname eigen wagen, en wat je extra kan krijgen (volgens de dealer niks, vanwege fleetkorting) zijn altijd welkom!
Misschien kan ik je dan wat beter opweg helpen...
2014 - BMW
2011 - 2014 S60 Drive
2007 - 2009 C30 1.6i Kinetic
2011 - 2014 S60 Drive
2007 - 2009 C30 1.6i Kinetic
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 465
- Lid geworden op: 26.02.2006 - 13:48
- Locatie: Apeldoorn
Bij veel snelweg werk zal ik voor de optie van Bart gaan een 2.0D met 5-bak. Lekker vlot en minder schakelen!!!!
2014 - BMW
2011 - 2014 S60 Drive
2007 - 2009 C30 1.6i Kinetic
2011 - 2014 S60 Drive
2007 - 2009 C30 1.6i Kinetic