Volgende week maandag kan ik mijn nieuwe XC60 bij de dealer ophalen! In juli besteld en hij zou week 43 geleverd worden. Vorige week woensdag werd ik gebeld dat hij net van de vrachtwagen afgereden was....
Vrijdagavond even wezen kijken en ruiken... Heerlijk!
Het is een T5 AWD Inscription in Crystal White Pearl met:
- 19" wielen
- Business Pack Connect
- Inscription Plus Line
- Luxury Line
- Versatility Line
- Scandinavian Line
- Winter Line
- Heads Up Display
- Trekhaak
- Donkere ramen achter en
- Schakelpaddles
Lucifuge schreef:
Volgende week maandag kan ik mijn nieuwe XC60 bij de dealer ophalen! In juli besteld en hij zou week 43 geleverd worden. Vorige week woensdag werd ik gebeld dat hij net van de vrachtwagen afgereden was....
Vrijdagavond even wezen kijken en ruiken... Heerlijk!
Het is een T5 AWD Inscription in Crystal White Pearl met:
- 19" wielen
- Business Pack Connect
- Inscription Plus Line
- Luxury Line
- Versatility Line
- Scandinavian Line
- Winter Line
- Heads Up Display
- Trekhaak
- Donkere ramen achter en
- Schakelpaddles
Het wordt een lange week.....
Das een best serieuze dikke ploffert...... Nou dat wordt een weekje slecht slapen vrees ik.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
Heerlijke auto wordt dat, qua specs aardig vergelijkbaar met het exemplaar waar ik in mocht proefrijden! Je merkt dat het allemaal net weer een trapje hoger op de ladder staat dan de vorige XC60 (waarvan ik met de tweede bezig ben). Voor mij zal het tzt een moeilijke keuze worden tussen een XC60 of een V90CC, beide ook weer het liefst als T6. Maar eerst nog maar eens een tijdje genieten van de huidige (want dat doe ik!)
Het enige verschil met de auto waarin ik heb proefgereden is de verstelbare vering. Was mij net iets te duur.... Ik kan niet wachten om eindelijk weer een hoge zit te hebben, en dan eindelijk een Volvo!
Laatst gewijzigd door Lucifuge op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat ziet er uit als een serieuze XC60. Veel sterkte met de slapeloze nachten...
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
1 week is toch niet zo lang.....ik moet nog tot maart......;-p
Succes en veel plezier ermee.
In bestelling XC60 T8 R-design MY2018 Osmium Grey
Verwachte levering maart 2018
-Business Pack connect
-Scandinavian line
-Intellisafe Pro line + Winterline
-Park assist voor en achter
-Dab+
-Extra getint glas achter
-Kunstof matten
-Vaste trekhaak
Pff, wat een genot.. onze staat gepland op 25 oktober. Gekozrn voor T8 R-design Chrystal White met alle opties (behalve massage ivm keuze Rdesign stoelen) afgeleverd op 21” winterwielen en met exterieurpakket. de 22” plaatsen we dan in voorjaar. Wel nog even de Blue-Eye en Laser Target Flare laten inbouwen in de originele spiegel om bonnen te voorkomen en in november het langverwachte Polestar optimalisatiepakket.
Volvo XC60 T8 MY18 Polestar + Heico (BJ2018)
BMW 218i M-Design Cabrio (BJ2017)
Volvo XC60 T8 MY18 (BJ2017) Volvo V60 D6 MY14 Audi A4 Renault Grand Espace Kia Sorento
De massage stoelen zitten er bij mij in.... Was enige optie die mijn vrouw wilde hebben De rest maakte haar niet zo veel uit....
Ben trouwens benieuwd welke kleur de meesten hebben gekozen voor interieur. Zelf heb ik blonde stoelen met zwarte vloer.. Weet dat het een beetje besmettelijk zal zijn. Dan maar iets meer schoonmaken...
VOLVOC schreef:
Pff, wat een genot.. onze staat gepland op 25 oktober. Gekozrn voor T8 R-design Chrystal White met alle opties (behalve massage ivm keuze Rdesign stoelen) afgeleverd op 21” winterwielen en met exterieurpakket. de 22” plaatsen we dan in voorjaar. Wel nog even de Blue-Eye en Laser Target Flare laten inbouwen in de originele spiegel om bonnen te voorkomen en in november het langverwachte Polestar optimalisatiepakket.
Heb je volledig leren R design stoelen?
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar 2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White 2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir
Nee, daar deze net iets minder contour hebben dan de versie met Alcantara. Ze lijken gelijk maar de originele halflederen zijn dus bij het nieuwe model nog dieper en meer gevormd.
Volvo XC60 T8 MY18 Polestar + Heico (BJ2018)
BMW 218i M-Design Cabrio (BJ2017)
Volvo XC60 T8 MY18 (BJ2017) Volvo V60 D6 MY14 Audi A4 Renault Grand Espace Kia Sorento
VOLVOC schreef:
Nee, daar deze net iets minder contour hebben dan de versie met Alcantara. Ze lijken gelijk maar de originele halflederen zijn dus bij het nieuwe model nog dieper en meer gevormd.
Bedankt. Dat wist ik niet.
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar 2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White 2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir