Beste medeforumleden,
Ik wil bij mijn V50 2005 het paneeltje van de binnenverlichting demonteren (voor, net boven de achteruitkijkspiegel) ivm een irritant rammeltje. Ben er al eens aan begonnen maar ben bang dat ik het kapot trek. Heeft iemand hier een afbeelding van of een montage instructie?
Thnx!
Demonteren binnenverlichtingpaneel boven spiegel
- AJ V50 D5
- 2nd Gear member
Ik heb het paneeltje bij mijn V50 MY2010 gewoon voorzichtig losgetrokken. Er zitten een paar clipjes aan die - als je het voorzichtig doet - niet afbreken.
Eerst met een redelijk stomp voorwerp - vouwbeen, maar een platte schroevendraaier kan ook - ergens een begin maken (= iets 'opwippen') en dan de transparante kunststof kap behoedzaam verwijderen..
Terugplaatsen is nog eenvoudiger, overigens.
Andries.
Eerst met een redelijk stomp voorwerp - vouwbeen, maar een platte schroevendraaier kan ook - ergens een begin maken (= iets 'opwippen') en dan de transparante kunststof kap behoedzaam verwijderen..
Terugplaatsen is nog eenvoudiger, overigens.
Andries.
Volvo V50 D5 Edition II Geartronic MY10
- snorremans
- 5th Gear member
Ik zou eerst de lamp glaasjes weghalen om te zien of hier nog schroeven achter zitten.HbTps schreef: Beste medeforumleden,
Ik wil bij mijn V50 2005 het paneeltje van de binnenverlichting demonteren (voor, net boven de achteruitkijkspiegel) ivm een irritant rammeltje. Ben er al eens aan begonnen maar ben bang dat ik het kapot trek. Heeft iemand hier een afbeelding van of een montage instructie?
Thnx!
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,