Je kan er nog Philips HUE inzetten

Blauwe flitsers in de grillBlue-Eyes schreef: Stuk meer licht!
Je kan er nog Philips HUE inzetten![]()
Alleen blijft een coating dat na 1,5 jaar nog steeds doen en die wax nietBlackcurrantV70 schreef:Dat doet het met mijn wekelijks waxlaagje van de wasbox ook hoordiesel01 schreef: Het parelde er zo af op de snelweg.![]()
Het ligt eraan Paul of jij je auto door de wasstraat drukt, glascoating en wasstraat gaan niet goed samen.Paul schreef: Dat moet ik ook hebben!!!
Jouw vrouw boft maar....vertroetel je de auto net zo goed?lint schreef: Ik kan gelukkig ook voldoende tijd vrijmaken voor het regelmatig handmatig wassen en twee maal per jaar een goede poetsbeurt.
Ik had het over de LED lampjes gaan die ook niet in de wasmachine?diesel01 schreef:Het ligt eraan Paul of jij je auto door de wasstraat drukt, glascoating en wasstraat gaan niet goed samen.Paul schreef: Dat moet ik ook hebben!!!
Hier word gewassen met een sopje en washmitt, de V is hier nog nooit door de wasstraat geweest.
Die zijn wel vettttt en nee die hoeven niet gewassen te worden.Paul schreef:Ik had het over de LED lampjes gaan die ook niet in de wasmachine?diesel01 schreef:Het ligt eraan Paul of jij je auto door de wasstraat drukt, glascoating en wasstraat gaan niet goed samen.Paul schreef: Dat moet ik ook hebben!!!
Hier word gewassen met een sopje en washmitt, de V is hier nog nooit door de wasstraat geweest.
Ik ga inderdaad de auto niet schoonmaken met een sopje!