Nu de bestelling geplaatst is, toch maar even een "echt" topic!
vandaag de bestelling geplaatst voor mijn nieuwe leasert. na jarenlang van alles en nog wat gereden te hebben (vaak shortlease/long term rental wegens opstartend bedrijf), nu eindelijk weer eens een auto die (hopelijk) langer meegaat dan het gemiddelde pak yoghurt in mijn koelkast:) afgelopen jaren heb ik o.a. gereden:
- Volvo V40 D4 R-design
- VW Golf GTD DSG
- VW Tiguan TDI 190 Highline R
- Volvo XC60 D5 Summum
Velen zullen denken: "leuk, elk half jaar een nieuwe auto kiezen!". ik kan inmiddels uit ervaring vertellen dat dat echt een te korte termijn is. in de praktijk veranderd er niet zo veel in een half jaar, dus eigenlijk kijk je steeds naar dezelfde auto's. daarnaast kun je bij dit soort constructies vaak alleen kiezen uit voorraad modellen en "voelt" de auto niet als jouw auto, aangezien je nauwelijks de tijd hebt om hem in te rijden. 1st world problems, maar ik ben toch blij dat ik weer écht zelf mag kiezen en er langer in mag rijden.
eerst gaan praten bij volvo, aangezien ik erg gecharmeerd ben van de uitstraling van het merk, de fantastische stoelen en de V60 altijd een prachtige auto gevonden heb. uiteindelijk nog wat vergeleken met aanbiedingen uit wolfsburg en Munchen, maar dat was meer een formaliteit. het hart had al gekozen

uiteindelijk is dit de auto geworden:
- Volvo V60 Business sport D4 GT
- Luxury Line (vanwege leer en dakje)
- Intellisafe pro line (Vanwege ACC met name)
- Scandinavian line (vanwege scherpe prijs voor toch wel een heel fijne optie als standkachel).
- Inscription lak Bursting Blue (lang getwijfeld over rood, maar ben bang dat me dat gaat tegenstaan en ik vind BB toch net iets "frisser")
- Polestar Optimalisatie (vermogenswinst is minimaal, maar wel lekker veel koppel en dat brengt veel rijplezier).
en nu maar wachten:)