Guestuser schreef:
Haal ook ff die spiegeleitjes uit je spiegels! The devil is in the details! En oh ja, natuurlijk je naafdoppen veranderen naar MY16 XC90 etc. Weg met dat blauwe ge-VOLVO
Hier een freak met veel upgrades, eat your heart out:
Ik vind die foto die summum geplaatst heeft wel mooi. Zonder spatlappen dus. Kan je ipv een telefoonhouder niet beter een volvotech module installeren en dan via een chromecast je telefoonscherm weer kan geven op je ingebouwde scherm?
Laatst gewijzigd door Sander02 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind een uitlaat op een auto niet per definitie mooi, als het er zit prima maar zou er absoluut geen moeite in steken om bijv een set dubbele uitlaten bewust te monteren. Ik gebruik met mijn iPhone Google Maps, dus vandaar de brodit clip.
De set velgen bij voorkeur 18 of 19, wel origineel xc 70. Ik wil de auto tunen met zoveel als mogelijk originele onderdelen en looks. Denk dat ik een set zwarte ook wel erg gaaf vind staan. En die spatlappen? Die geven het juist zon onwijs stoer karakter, de XC70 is een van de weinige auto's die met spatlappen hoort vind ik. Hij wordt er breed en laag van, zonder afbreuk te doen aan het offroad uiterlijk.
Laatst gewijzigd door djwit op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Prachtige auto die nog eens steeds mooier wordt!
Hebben ze voor de montage van de achterspoiler gaatjes moeten boren in de klep of zit eea gekit?
Volvo XC-70 2.5T AWD Summum Geartronic in Cedergroen metallic 2005
Volvo V40 T4 R-Design in Solid red 2018
En er zou nog wel een mooie rode 240 Polar Estate bij mogen....
Inderdaad, het geheel is met vier punten geschroefd en daartussen nog een plaklaag. Maar er moet wel geboord worden. Wel veilig, je zou hem maar kwijtraken onderweg. Ook zo zonde.
Voor velgen kan ik zeker Jelmer aanbevelen (Volvovelgen) forumsponsor, iemand met oog voor detail.
Als er wat balanceer gewichtjes in het zicht komen, haalt hij de band er terug af en draait hij die op de velg tot het goed is.
Ik heb er al 2 velgensets en 2 bandensets gekocht, top service.
update na bijna een jaar met de XC70, alles gaat nog naar wens, nu bijna 100K op de teller en geen bijzondere zaken geweest (wel een verbreder die losliet, maar is door de dealer vervangen). Rij nog wel steeds rond op 16" en dat mag wel eens wat anders, maar kom maar geen nette set incl banden tegen (Erakir of Zephyrus) dus mocht iemand nog wat hebben liggen...