Dit is wat er aan de hand is.
Ik heb via onderdelenlijn een gebruikte gevonden die hetzelfde typenummer heeft. Best lastig want zelfs nieuw was hij bijna niet te vinden. Komt door de DTSC ?
Aanvankelijk dacht ik dat het probleem in de zwarte hoes zit die een beetje los lijkt te zitten, maar bij de gebruikte is dat hetzelfde. En deze dingen gaan niet zo snel kapot dus de kans dat de gebruikte bekrachtiger die ik inmiddels binnen heb, is niet zo groot.
Komende zaterdag ga ik er aan beginnen. Zie er als een berg tegenop want het schijnt een k**klus te zijn.

Volgens mij gaat het als volgt (dit kwam ik elders tegen)
Accu loshalen. Daarna: Luchtfilterbak, zekeringenhouder, absmodule, veerpootbrug en de bovenste motorsteun en vacuumleiding demonteren. Vervolgens de hoofdremcilinder los van de bekrachtiger. Leidingen hoeven niet los.
Binnen in de auto de 4 bouten los en de rem loshalen van de rembekrachtiger. Dat loshalen van de 4 bouten is lastig en je moet een lange dop 13 een flexibele koppeling en een paar verlengstukken hebben.
Is dat het verhaal?
Misschien hebben jullie nog andere tips of dingen waar ik op moet letten?
Dank voor het meedenken!
