Voor sommigen van ons is het weer tijd voor een bandenwissel. Voor degenen die nieuwe winterbanden moeten aanschaffen, is bijgaande link wellicht behulpzaam.
https://www.motor-talk.de/news/das-sind ... 71249.html
Winterbanden
- Hanegem
- 3rd Gear member
Ik realiseerde me een tijdje geleden dat ik al 44 jaar auto rijd. In de begintijd met veel meer ijs en sneeuw dan nu reed ik op diagonalen. Nooit een probleem. Daarna op radialen, ook nooit een probleem. Onder mijn Benz heb ik wel met winterbanden gereden en ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom. Ik blijf met deze kwakkelwinters in Nederland lekker op zomerbandjes rijden.
Rijd nooit harder dan je engelbewaarder kan vliegen
-
- 4th Gear member
Je had dan ook wel een erg mooie Benz weet ik nog.
De Rode Barones toch?
Aangaande de tests: het valt mij altijd op dat er altijd verschillende winnaars zijn. Zoveel tests, zoveel verschillende winnaars.
En met de winters van tegenwoordig snap ik dat mensen met goede zomerbanden en gezond verstand prima de winter doorkomen.
De Rode Barones toch?
Aangaande de tests: het valt mij altijd op dat er altijd verschillende winnaars zijn. Zoveel tests, zoveel verschillende winnaars.
En met de winters van tegenwoordig snap ik dat mensen met goede zomerbanden en gezond verstand prima de winter doorkomen.
- Hanegem
- 3rd Gear member
hsv70 schreef: Je had dan ook wel een erg mooie Benz weet ik nog.
De Rode Barones toch?
Klopt, goed dat je dat nog weet. Maar de Blauwe Engel is ook schitterend hoor. Zeker nu ie binnenkort door de lakfluisteraar onderhanden genomen gaat worden.
Rijd nooit harder dan je engelbewaarder kan vliegen
- Niwaheli
- 3rd Gear member
+1Aangaande de tests: het valt mij altijd op dat er altijd verschillende winnaars zijn. Zoveel tests, zoveel verschillende winnaars.
Daarover heb ik mij ook altijd verbaasd. Als ik mij even beperk tot NL, DE en GB en de diverse test in die landen bekijk en vergelijk, dan is er vaak geen chocola van te maken.