Iets met smaak en twisten. Kleurstelling is appartementen maar niet mijn ding. De good-old Oceanrace in dito fantastisch mooie blauwe kleur....Daar kan ik van dromen.
Ik vindt het wel wat hebben.
Zeker als jet het huidige kleurenpalet ziet behoorlijk grijs getint.
Wel jammer dat ze van dat geweldige blauw zijn afgestapt zou in combi met dat oranje niet verkeerd zijn
Leuk paneeltje
Laatst gewijzigd door D5R-Design op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Van binnen mooier dan van buiten. Want inderdaad, daar hoort'ie blauw te zijn. Maar ja, bij Volvo is niets meer wat het was, en kennelijk geldt dat ook voor de blauwe OR.
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Een heel mooie, maar te "dure", uitvoering die helaas niet meer in de kleur Ocean Race Blue geleverd wordt. Dus eigenlijk onnodig.
Jammer dat Volvo daarin geen Volvo meer is.
Inderdaad, in het prachtige blauw met wit interieur zou het een beauty zijn. Maar die prijs...... Dan liever een 90th Anniversary Edition. Dan maar wat minder luxe. De OR-versies waren nooit echte prijsbrekers volgens mij.
Dat oranje vind ik maar niets en ik mis ook het OR blauw, dat was prachtig. Om een of andere reden zijn er nooit OR-versies te koop van het model dat ik wil wanneer ik aan een nieuwe auto toe ben. Met deze nieuwe versie valt het me niet zwaar om me daar bij neer te leggen...
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
Leuke feature achterin met het zaklampje. Maar heeft het nog veel nut om USB aansluitingen in de achterbak te hebben?
Ik heb nog niet eerder gemerkt dat ik dat een enorm gemis vind.
Ik vind het een mooie auto.
Wel behoorlijk aan de prijs.
Maar...... vind mijn eigen XC70 uit 2006 in het blauw toch mooier!
Had deze nieuwe OR graag in het mooie blauw 485 gezien.
Het zal ook wel een kwestie van wennen zijn.
De luxe Ocean Race edition is al leverbaar vanaf €33.495 in het geval van de V40 T2.
En wat mij opvalt, een blauwe Ocean Race staat nooit lang als occasion te koop, onafhankelijk van model en motorisering.
Dus met een Ocean Race uitvoering deed je in 2014 een goede aankoop.
De 2017-2018 race heeft 7 teams. Die voorlaatste van 2014-2015 had ook 7 teams. De Ocean Race is, denk ik, minder veranderd dan de marketingstrategie van Volvo.