Gefeliciteerd met de aanschaf en sterkte met aftellen!
Ja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen. En het is ook altijd nog zo: Beauty is in the eye of the Beholder. (of beerholderArnoud17 schreef: Ik schaal de XC40 als: de auto voor zij die nog geen kinderen hebben, nooit kinderen zullen hebben of uit de kinderen zijn, in.
Hier heb je een duidelijke film van de gehele auto plus van de bagage ruimte:Henrico schreef: Helaas was ik te laat met aanmelden voor de preview. Ik ben vooral nieuwsgierig naar foto's van de bagageruimte, heeft iemand die gemaakt?
THX. Henrico
Heb ik gevraagd afgelopen vrijdagavond bij de preview (welke inderdaad goed was opgezet!) aan de product manager van Volvo NL. Hij gaf aan dat het stokje blijft. Onderzoek heeft uitgewezen dat klanten vrij weinig tot niet zelf onder de motorkap komen, en dat men er daarom voor heeft gekozen om het op die manier te doen.Arnoud17 schreef: Wil je ajb ook vragen naar de motorkap "omhooghouder".... verder is het broodje Zweeds balletjes een aanrader
Iemand meer info over de haken bij de bijrijder?
Ben ik het niet mee eens, wij hebben 2 kleine kinderen en het zou voor mij wel een potentiele opvolger van m'n huidige V40 zijn. Kofferbak is een stuk ruimer, evenals de achterbank.Arnoud17 schreef: Ik schaal de XC40 als: de auto voor zij die nog geen kinderen hebben, nooit kinderen zullen hebben of uit de kinderen zijn, in.
Ook hier heb ik het over gehad met de product manager van Volvo NL. Dit heeft vooral met de prijsstelling te maken. En ik kan je wel vertellen dat de HK audio in de XC40 echt vele malen beter is dan in de V40. De versterker is beter & meer speakers. Wat ook meehelpt is de slimmere plaatsing van de speakers. En de meerprijs is 'slechts' 695,- terwijl het B&W systeem 2.590,- extra kost, en dat past niet in de klasse waarin de XC40 opereert.Summum schreef: Wat mij opvalt is dat de Premium Audio in de XC40 (opnieuw) afkomstig is van Harman Kardon. Dat terwijl de topsystemen in de grotere Volvo's tegenwoordig van Bowers & Wilkins komen. Iemand een idee waarom dat is?
Hierbij:Henrico schreef: Helaas was ik te laat met aanmelden voor de preview. Ik ben vooral nieuwsgierig naar foto's van de bagageruimte, heeft iemand die gemaakt?
THX. Henrico
Dat zijn dezelfde stoelen, er is maar 1 type stoel in alle uitvoeringen van de XC40, net als nu in de V40. De R-Design had niet de volledig lederen bekleding, dat kan een ander gevoel geven.MichelR schreef: Stoelen in de R-Design vind ik wel goed zitten voor zover je dit in de korte tijd kan merken.
Ben benieuwd of de hoedenplank met een reservewiel nog onder de bodem past.MichelR schreef: Stoelen in de R-Design vind ik wel goed zitten voor zover je dit in de korte tijd kan merken.
@Henrico -> even opletten als je reservewiel neemt komt extra opbergvak onder laadvloer te vervallen.
Ik hoop het. Als het goed is staat er in maart één bij ons op de oprit.MichelR schreef: Lijkt me wel dat hoedenplank er nog onder past is niet zo dik.
Maar we gaan het zien in maart als ze bij de dealer staan.![]()
Dank voor de herinnering, maar ik heb de pre-productie versie al in Essen en Amsterdam kunnen bewonderen.Ben schreef: Als je wilt kun je 'm gaan bekijken op 1 December in Eersel
Er is nog plek dus aanmelden kan via deze LINK