Helaas niet zo simpel met een Belgische auto, bij mij is Polestar ook geprobeerd bij een NL dealer en systeem gaf "land fout", omdat tuning in Belgie verboden is.Jelmer de Jong schreef: En met drie keer klikken (+wat euros) heb je een ouderwetse D5 tot je beschikking.
Mijn V60 total loss gereden --> De videobeelden :'(
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- Volvo_Bjorn
- 3rd Gear member
Tis geen Belg
. Ik voer hem in uit Duitsland, maar ik ga hem niet opkietelen. Hij is zat snel voor mij. ik steek er enkel een "racechip" tussen. Die zat ook in men vorige, maar die staat niet op de vermogen stand maar op de stand om het meeste brandstof te besparen. Hij rijdt daarmee iets vlotter dan van de fabriek, maar niet véél. Scheelt alleen een klein litertje brandstof 

-Volvo V60 D3 Momentum, Black
-Volvo V60 D3 Summum, Caspian Blue (Perte Total
)

- Volvo_Bjorn
- 3rd Gear member
http://www.racechip.nl/chiptuning/volvo/index.php
Is zeer gemakkelijk te plaatsen. Gewoon de stekker van de drukregelaar van een brandstofrail nemen, en de chip ertussen plaatsen. Chip staat standaard op de ideale stand voor het zuinigste te rijden. Als je ze open draait kan je ze nog aanpassen en het vermogen verhogen. Ik heb deze chip al in 3 verschillende wagens gehad en heb nog nooit problemen gehad. Je hebt er voor en tegenstanders van maar ik ben er altijd al dik tevreden van geweest. Dus ik plaats ze ook weer terug in mijn nieuwe Volvo.
Is zeer gemakkelijk te plaatsen. Gewoon de stekker van de drukregelaar van een brandstofrail nemen, en de chip ertussen plaatsen. Chip staat standaard op de ideale stand voor het zuinigste te rijden. Als je ze open draait kan je ze nog aanpassen en het vermogen verhogen. Ik heb deze chip al in 3 verschillende wagens gehad en heb nog nooit problemen gehad. Je hebt er voor en tegenstanders van maar ik ben er altijd al dik tevreden van geweest. Dus ik plaats ze ook weer terug in mijn nieuwe Volvo.
)

-
- 6th Gear member
Er is meer te eten dan enkel Polestar.BlackcurrantV70 schreef:Helaas niet zo simpel met een Belgische auto, bij mij is Polestar ook geprobeerd bij een NL dealer en systeem gaf "land fout", omdat tuning in Belgie verboden is.Jelmer de Jong schreef: En met drie keer klikken (+wat euros) heb je een ouderwetse D5 tot je beschikking.

- Philken
- 5th Gear member
tank is idd een 75liter tank(meeste wat ik erin gekregen heb is 76liter) tip: als de hendel afslaat, dan kan je er nog 7 liter bijkrijgen
zo raak ik toch aan 5 dagen tussen 2 tankbeurten
enne qua tuning: zeer tevreden over Volvotune, 185pk en 450Nm als ik me niet vergis(en ook een fractie zuiniger)
zo raak ik toch aan 5 dagen tussen 2 tankbeurten
enne qua tuning: zeer tevreden over Volvotune, 185pk en 450Nm als ik me niet vergis(en ook een fractie zuiniger)
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
you've been beaten by a bRick
you've been beaten by a bRick
- Volvo_Bjorn
- 3rd Gear member
Pfffft, wat duurt wachten lang :p. Nog een weekje en dan mag ik hem eindelijk gaan halen 

)

- RoaldH
- 6th Gear member
Waarschijnlijk haal je er dan 10% meer vermogen en 15% meer koppel uit. Niet wereldschokkend. Meer Polestar waarden dus.Volvo_Bjorn schreef: http://www.racechip.nl/chiptuning/volvo/index.php
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir