Morgen nog laatste ritje terug. Morgenavond ff de stofzuiger erdoor en auto in het geheel leegpakken. Vrijdag nog een wasstraatje en dan naar Walter toe. Daarna kan dit Topic op slot. Over en uit met deze fantastische V70 D4.
Dat van die controle was jaren geleden idd ook al zo.Hans oet Twent schreef: Wel vandaag een ritje richting Denemarken gemaakt. Morgenvroeg meeting bij een potentiële klant. Ik ga niet weer opnieuw beginnen met dat het een dondersen fijne auto is. Dat is nu wel bekend toch? Anders wil ik het nog wel een keer vertellen hoor.![]()
Hamburg was een drama vandaag. Tunnel door en daarna gewoon stau. Duurde eigenlijk tot aan Kiel zo ongeveer. Dat hele stuk is een Baustelle. Wat ruk was is dat mijn blaas vol begon te stromen en ik niet de gelegenheid had om hem te legen.... Na een te lange periode toch een P tegen gekomen en dat ding geleegd. In Denemarken bij de grens aan de kant gezet. Paspoort etc. etc. EN ik heb geen baard meer! Dus daar ligt het niet aan. Wel aan de gele nummerplaat denk ik. Enniehow ik moest aangeven wat ik kwam doen waar ik naar toe ging wat mijn doel is enz enz. Adres vd e-mail laten lezen. Daarna mocht ik direct door gaan. De controle in jaaaaaaren niet meegemaakt. Leger alles stond erbij. Bewapend.......
Morgen nog laatste ritje terug. Morgenavond ff de stofzuiger erdoor en auto in het geheel leegpakken. Vrijdag nog een wasstraatje en dan naar Walter toe. Daarna kan dit Topic op slot. Over en uit met deze fantastische V70 D4.
De beste man vroeg het paspoort, CMR en ik mocht de oplegger open maken begeleid door een man met automatisch wapen voor de borst.Msuidgeest schreef: Grenscontrôle? Dat kan ik mij niet meer herinneren van de Denen. En terwijl we toch om de paar jaar de grens nemen.
Ca 180.800km. Zeeeeeer strak gepland! Bestellen & levertijd doorrekenen met de gemiddeld maandelijkse km.PGV70 schreef:Han, hoeveel km's heeft die auto morgen op de teller staan?
Haha, zelfde gedachte, gepost op zelfde moment!V480-S60 schreef: Nee Ger. Nog niet. Eerst hier een afscheidsfoto. Daarna pas. Daarna.