Professional pack

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
gray
2nd Gear member

Hallo iedereen!

Ik kan via de leasing een V40 inscription bestellen, daar zit ook een "professional pack" (Belgie) op.

- Cruise Control met snelheidsbegrenzer
- High Performance Sound, Sensus® Connect High Performance Sound systeem met 8 luidsprekers en stuurwielbediening en Bluetooth® verbinding voor telefonie en muziek
- Metaalkleur
- Park Assist achteraan

Is dit qua entertainment hetzelfde als het"sensus navigation pack"? (inclusief 7" scherm, dvd + harde schijf, internetverbinding)
Laatst gewijzigd door gray op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
robinh
1st Gear member

gray schreef: Hallo iedereen!

Ik kan via de leasing een V40 inscription bestellen, daar zit ook een "professional pack" (Belgie) op.

- Cruise Control met snelheidsbegrenzer
- High Performance Sound, Sensus® Connect High Performance Sound systeem met 8 luidsprekers en stuurwielbediening en Bluetooth® verbinding voor telefonie en muziek
- Metaalkleur
- Park Assist achteraan

Is dit qua entertainment hetzelfde als het"sensus navigation pack"? (inclusief 7" scherm, dvd + harde schijf, internetverbinding)
Waarom kijk je niet voor een V40 met de business sport uitvoering en eventueel luxury line? De prijs van dit model is zelfs goedkoper wanneer ik deze op de V40 website bekijk. Daarin zitten deze zelfde opties al verwerkt.
gray
2nd Gear member

Zou ik doen, maar ik woon helaas in Belgie en daar is het allemaal net wat minder ;)
OGA244
8th Gear member

Dat betekend toch niet dat je geen auto in NL kan kopen?
gray
2nd Gear member

Het gaat inderdaad om een "bedrijfswagen" (professionele leasing via mijn werkgever), dus dat beperkt mijn opties zeer sterk, ik krijg een lijst van 30 verschillende merken en uitvoeringen (allemaal D2 of gelijkaardig) en daar moet ik uit kiezen. ;)

Heb overigens net antwoord gehad via de dealer: het professional pack is inderdaad inclusief 7" scherm, dvd + harde schijf en internetverbinding, hetzelfde als ook in het sensus navigation pakket zit.
robinh
1st Gear member

gray schreef: Het gaat inderdaad om een "bedrijfswagen" (professionele leasing via mijn werkgever), dus dat beperkt mijn opties zeer sterk, ik krijg een lijst van 30 verschillende merken en uitvoeringen (allemaal D2 of gelijkaardig) en daar moet ik uit kiezen. ;)

Heb overigens net antwoord gehad via de dealer: het professional pack is inderdaad inclusief 7" scherm, dvd + harde schijf en internetverbinding, hetzelfde als ook in het sensus navigation pakket zit.
Jammer voor je dat dat deze uitvoering er niet tussen staat. Toch zou ik het eens overleggen met je werkgever indien dat mogelijk is. De Business Sport uitvoering is zelfs goedkoper met zijn basisprijs als ik het vergelijk jouw gekozen uitvoering.

Zelf heb ik ook de luxe om een bedrijfswagen te mogen uitzoeken op basis van lease met bijtelling voor privé rijden. Gelukkig zit ik niet vast aan een bepaald merk of iets dergelijks. Juist door de "lage" catalogus prijs van deze zeer aangeklede V40 is mijn keuze gevallen op Volvo dit keer. Momenteel rijd ik namelijk nog een Seat Leon.
gray
2nd Gear member

Nee, is echt niet mogelijk. (is een groot bedrijf met 1000'de bedrijfswagens.)
Het is kiezen tussen een kinetic of een inscription, maar beide D2 dus 40l tank...
Of ik moet een geartronic nemen maar daar ben ik dan weer geen fan van.

Opties staan 100% vast, wellicht heeft men hierdoor betere deals? jammer
Plaats reactie

Terug naar “V40”