Hij was gisteren bijna gecanceld door mijn schoonvader en precies op dat moment kwam de vrachtwagen...Paul schreef: Volgens mij heeft het komen van dit actie model er beetje voor gezorgd dat andere V60's wat langzamer de fabriek uitgaan. Mijn schoonvader zijn V60 T2 GT Dynamic zou eerste week oktober geleverd worden, afleveren week later met beetje geluk.
Auto is nu 22-11 nog steeds niet bij de dealer aangekomen, nu schijnt het 1 grote chaos te zijn met transport van de fabriek naar de dealers. Ongelooflijk dat dit anno nu nog zo kan gebeuren.
Helaas mag je zelf de auto niet op gaan halen anders was er al iemand erg blij geweest.
Wauw! Nog een paar weken en dan heb ik hem hier net zo staanBlue-Eyes schreef:Nu ben ik niet geheel onbevooroordeeldPunchdrunk79 schreef: Hier nog 1paar keer langsgegaan om te kijken naar een mogelijke voorraad auto, maar daar miste ik toch een aantal opties die ik echt graag wilde (met name acc en standkachel). Daarna in een impasse, want een samenstelling af fabriek met alle gewenste opties was stevig over budget. Enter the V60 business sport die net geintroduceerd werd!
Uiteindelijke config:
Volvo v60 business sport D4 geartronic in Bursting blue
- luxury line
- scandinavian line
- intellisafe pro line
-polestar performance upgrade
Heb nog getwijffeld over rood: vind het stiekem heel mooi en eigenlijk voel ik me wel wat genaaid met die inscription lak.. maar toch durf ik het niet aan. You're a braver man then I am! Mooi rood is niet lelijk!
![]()