Vorige week opeens geen actieve bochtverlichting meer en ik merkte ook dat de auto na uitzetten contact niet meer naar beneden zakte = regeling eenvoudig in-/uitstappen.
Toen ik in het menu instellingen My Car-ophanging zocht zag ik geen regeling eenvoudig in-/uitstappen meer staan.
Dit heeft er wel voorheen wel gestaan, vreemd. Ook de functie actieve bochtverlichting is verdwenen.
De lendesteun van de bestuurderstoel pompt elke keer hard op terwijl het niet in het geheugen staat.
Wanneer ik op geheugen, in dit geval 1, blijf drukken dan zakt de steun in tot het ingestelde maar dit moet ik dus elke keer na starten auto herhalen, waardeloos! Dat de HUD elke 2 dagen wel een keer verdwijnt en weer kan worden opgeroepen door op 1 te drukken is minder lastig maar ook irritant.
Verder is er een topic geweest over moeizaam aftanken T8 en hier heb ik ook opeens last van....
Heeft waarschijnlijk niet met elkaar te maken maar iemand ook deze bovenstaande ervaringen?
My car functies opeens verdwenen?
-
- 5th Gear member
Jou blijft ook niets bespaard. het is al tijdje rustig hier, ik heb heel af en toe dat de hud positie kwijt is. al dat andere wat je beschrijft nog nooit gezien. Even naar je dealer vrees ik. heb je my15 misschien?
- Jeroen
- 5th Gear member
- Contacteer:
Voor HUD komt er in week 9 een update.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription > op naar een nieuw auto avontuur...
Fototopic - Website fotografie - Facebook
-
- 3rd Gear member
Oei - nog 4 maand dus ongeveer - is dat een typo of ben je volvoziende?Jeroen schreef: Voor HUD komt er in week 9 een update.
- Jeroen
- 5th Gear member
- Contacteer:
Pas terug bij de jaarlijkse beurt aangegeven dat de HUD niet altijd op zijn juiste plaats komt, kreeg toen als antwoord dat in week 9 hier een update voor komt.
Volvo XC60 D5 Summum > Volvo V60 D6 Pure Limited > Volvo XC90 T8 Inscription > Volvo V60 T6 Inscription > op naar een nieuw auto avontuur...
- Overtoom
- 2nd Gear member
Zo zie je maar, het uit elkaar vallen is al begonnen.silk blue schreef: Vorige week opeens geen actieve bochtverlichting meer en ik merkte ook dat de auto na uitzetten contact niet meer naar beneden zakte = regeling eenvoudig in-/uitstappen.
Toen ik in het menu instellingen My Car-ophanging zocht zag ik geen regeling eenvoudig in-/uitstappen meer staan.
Dit heeft er wel voorheen wel gestaan, vreemd. Ook de functie actieve bochtverlichting is verdwenen.
De lendesteun van de bestuurderstoel pompt elke keer hard op terwijl het niet in het geheugen staat.
Wanneer ik op geheugen, in dit geval 1, blijf drukken dan zakt de steun in tot het ingestelde maar dit moet ik dus elke keer na starten auto herhalen, waardeloos! Dat de HUD elke 2 dagen wel een keer verdwijnt en weer kan worden opgeroepen door op 1 te drukken is minder lastig maar ook irritant.
Verder is er een topic geweest over moeizaam aftanken T8 en hier heb ik ook opeens last van....
Heeft waarschijnlijk niet met elkaar te maken maar iemand ook deze bovenstaande ervaringen?
Toch bekroop me al lezende het gevoel dat je misschien de bestuurdersprofiel hebt vastgezet op het verkeerde moment. Is mij ook een keer overkomen. Mijn kinderen reden tijdens de vakantie en ná de vakantie heb ik de stoel gewoon weer via het geheugen goed gezet en mijn profiel (in het scherm) geblokkeerd. Kwam ik er daarna achter dat er een hele berg andere instellingen OOK aan het profiel hangen en die stonden dus telkens weer fout. Profiel open gezet, instellingen gewijzigd, profiel weer vastgezet, hopla, klaar. Geen probleem meer. Kan zijn dat er bij jou gewoon een zekering uit ligt, maar kijk misschien ook even naar je profiel.
Na 30 jaar weer een Volvo. Toen een 345GL (een oudje), sinds 2016 een XC90 en vanaf januari 2024 een XC60. Kan niet wachten op de EX60 ...
- NielsPHEV
- 7th Gear member
met die HUD zijn ze al twee jaar bezig ik druk als ie niet goed staat even op het instellingknopje van de stoel en dan staat ie weer in "mijn" positie.
Auto heeft net een beurt gehad nu zie je bij het starten een mooi lijstje van de veiligheidssystemen die actief zijn op de console tussen de klokken.
Helaas is de software update om de tank naar 80 liter te krijgen ook nog steeds niet klaar
Auto heeft net een beurt gehad nu zie je bij het starten een mooi lijstje van de veiligheidssystemen die actief zijn op de console tussen de klokken.
Helaas is de software update om de tank naar 80 liter te krijgen ook nog steeds niet klaar
- Tqam
- 3rd Gear member
Was een software probleempje. Ik had het ook, privacy instellingen van VOC kwijt en de lampen in een andere kleur. Even langs de dealer update uitvoeren
Volvo XC90 T8 Inscription My 2018 2018 - Onyx Black Full Options Luchtvering, 21 inch, B & W, Dab+, Zwarte hemelbekleding, Keyless, Neerklapbare Hoofdsteunen, Getint glas, Boodschappentas houder, Massage stoelen en 21 inch (zelfde als de zomerwielen ) Winterbanden, Digitale TV, Media Server, Luxury en Scandivia line Blis 360 camera, Donkere Achterramen
Volvo XC90 T8 Inscription Onyx Black 2017 -2018
Volvo XC70 3.2 Summum Oyster Grey Pearl 2008 - 2016
Volvo XC90 T8 Inscription Onyx Black 2017 -2018
Volvo XC70 3.2 Summum Oyster Grey Pearl 2008 - 2016