Klopt, gewoon met een ventilatortje,OGA244 schreef: Het is geen airco in de stoelen, het is de normale interieurlucht
maar de lucht in de auto is wel koel, dus het werkt prima!
Klopt, gewoon met een ventilatortje,OGA244 schreef: Het is geen airco in de stoelen, het is de normale interieurlucht
Nooit geweten, maar dan nog vind ik het in mijn huidige auto een gemis.OGA244 schreef: Het is geen airco in de stoelen, het is de normale interieurlucht
"maar" 53k? Ahum, ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die 53k zo achterin hun kontzak hebben en zo een bedrag als particulier op tafel kunnen leggen. Maar goed, in Wassenaar wonen natuurlijk niet de meest minvermogende burgers.de fiscale prijs was maar 53k
Blijft een DONDERSEN mooie verschijning zo'n XC70. Mooi dat hij nog steeds goed bevalt.PGV70 schreef:Bij deze, eentje in de avondzon gisterenPaul schreef: Maar je hebt geen foto waar de hele auto op staat?
Goed om te lezen dat de auto nog steeds bevalt, maar de km’s gaan wel hard zo.PGV70 schreef: Inmiddels hebben we de 62.000 km aangetikt met de XC70,
wat blijft het toch een fijne auto!![]()
Korte afstanden, lange, vakanties, alleen of met de familie, met of zonder sport teams of de hond achterin. Werk en prive, practisch en vooral heel erg fijn rijden.
Ik weet niet of het door deze auto komt of door wat veranderde omstandigheden, maar we rijden toch wat meer kilometers dan voorgaande jaren!
(voor het werk minder vaak met het vliegtuig op pad, en met gezin wat meer ritten).
Zeker geen straf! Fijne zit, alles werkt goed overzichtelijk en de auto - met T5 en de 8-traps GT rijdt atuurlijk heerlijk soepel met een bak aan vermogen en koppel.![]()
Nu met koudere nachten en vocht in de lucht werkt de parkeerverwarming heerlijk - wat een luxe zo'n voorverwarmde auto - ik zou niet meer zonder willen! Laat de winter maar komen.
In de zomer helaas een onverlaat die z'n deur in de achter-flank had gezet, maar dat is inmiddels weer keurig hersteld.
Net de 60.000 beurt gehad en (uiteraard) geen bijzonderheden.
Winterbanden gaan er volgende week onder.
Ja, ik kijk ook wel eens met een schuin oog na al het moois wat hier langs komt (zoals een V90 of zelfs V90 CC), maar voorlopig nog een tijd in deze fantastische auto doorrijden.
Thanks!Hans oet Twent schreef: Mooi topic om te lezen!
Inderdaad,Rha007 schreef: Goed om te lezen dat de auto nog steeds bevalt, maar de km’s gaan wel hard zo.
Ja, lelijk he, dat Inscription leer...diesel01 schreef: Trouwens heb jij ook bruin geventileerd leder met afschuwelijke lelijke bies?![]()
![]()