Gisteren is mijn V60 getuned bij Volvotune, heb er wel over getwijfeld maar na de opendag bij volvotune 2maanden geleden en de ervaringen over de tuning hier op t forum besloten om het te doen.
En wat een verschil GEWELDIG !!
Ik merkte het gelijk bij de eerste bocht door het hogere koppel is hij veel krachtiger waardoor bv bochten nemen of een rotonde verlaten in de 2de versnelling veel soepeler gaat waar ik voorheen het gevoel had dat ik soms zelf een extra duwtje moest geven.
En dan verder naar de 3de en 4de versnelling wauw! Wat een power wat een verschil, misschien vinden sommige het overbodig maar zoals obbe zei, het is toch erg leuk om het te hebben !
Door de extra pk's en koppel rijd de auto gewoon veel soepeler, ook op de snelweg voel je gewoon dat het allemaal wat makkelijker gaat als dat nodig is.
Ook heb ik een potje WS2-E bij de Motorolie toegevoegd voor een betere smering en bescherming op aanraden van een monteur die net zoals obbe heel behulpzaam was en alles keurig uitlegde.
En uiteraard kreeg ik een mooi certificaat en volvotune logo als bewijs die nu een mooi plekje onder de eland heeft gekregen !

Gr Jeroen