Ik kan regelmatig mijn motorkap niet openen. Rechtsvoor gaat altijd wel van het slot af maar links vaak niet. Pas na een aantal keren de kap dicht drukken en aan de handel trekken ontgrendelen beide kanten. Aan de kabel en het slot is niets bijzonders te zien zoals het eruit ziet moet ie het gewoon doen.
Is dit een bekend probleem? Wie weet wat ik eraan moet doen.
sesam open u
- Renkel
- 5th Gear member
- Contacteer:
Welk model??, bij mijn (S40) heb ik het een aantal keren gehad, maar dit kun je afstellen met 2 rubberen doppen die het omhoog veren en sluiten kunnen beinvloeden.
S40 2.0 ltr. '98, Luxury line
Nissan Sunny 1.4LX
Nissan Sunny 1.4LX
- Hathu
- 3rd Gear member
De kap gaat weer open zoals het hoort, auto moest voor een kleine beurt, de monteur kende het probleem. Het lag aan het punt waar de kabel voor links en rechts openen wordt bediend, is gesmeerd en afgesteld en daarmee was de klacht verholpen. Overigens bij een universele garage(ROYCAR Doetinchem), ik heb er onlangs een auto gekocht voor mijn dochter en was zeer tevreden over de behandeling, de service en vakkennis, de baas werkt mee, geen dure receptie, geen verkopers en sjiek pand, wel proffesioneel. Kleine beurt voor mijn V70 tdi, volgens Volvo richtlijnen, filters, olie, alles nalopen inclusief BTW 91 eurootjes. En ze kennen alle hebbelijk en onhebbelijkheden van de Volvo( er stonden er nog twee op de brug voor een beurt). Het bedrijf is aangesloten bij www.mijngarage.nl je kunt daar online opvragen wat een beurt gaat kosten en kunt dan zelf de keus maken bij welk aangesloten bedrijf je de beurt laat uitvoeren. De kosten waren in mijn geval lager dan mijngarage had opgegeven.