Even voorstellen S60 T5
-
- Starter
Ik ben Hein Bakker uit Groningen en sinds zaterdag eigenaar van een S60 T5 uit 2003. Omdat mijn vrouw en ik allebei een auto nodig hebben en ons trouwe golfje tdi na bijna 5 ton toch echt wat minder begon te worden, hebben we besloten dat het tijd werd voor wat anders... een Volvo! Omdat onze kinderen van 10 en 8 ook alleen maar groeien moest het ook een grotere Volvo worden dan de golf, een S60 ging het worden, groot en een tijdloos design. Uiteindelijk na veel zoeken en verdiepen in de techniek en types van de S60 viel mijn oog op een T5 met 253000 km. De auto stond bij een autohandelaar in Dordrecht, dus niet om de hoek...
Meestal als valt het altijd tegen als je de auto op het plaatje op een website “live” ziet maar deze keer niet! Ook was het erg prettig dat alle stempels van de Volvo dealer netjes in het boekje stonden afgestempeld en de S60 er netjes maar ongepoetst bijstond, What you see is What you get zeg maar... De auto heeft de kleur 444 (polar blue toch?) en heeft een zwart blauw lederen/stof interieur met stoelverwarming, wat nog wel een opfris beurtje nodig heeft. Als dat klaar is zal ik een mooiere foto plaatsen. Het is natuurlijk appels met peren vergelijken maar wat een fantastische limousine is het, je voelt je echt een vorst achter het stuur en de stoelen zijn fantastisch! Mijn vrouw kreeg ook de smile bijna niet van haar gezicht. Ik laat snel weer wat van me horen als de poetsbeurt geweest is voor betere foto’s!

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- lint
- Geartronic member
Welkom. Dat is een fraaie S60 geworden, wat je van ver haalt is lekker.
In bestelling: XC60 T6 PIH Ultra Thema dark
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
-
- Starter
Dank voor de complimenten en hopelijk kan ik binnenkort nog wat info delen over de eerste info en ervaringen met mijn nieuwe limousine, kan het soms nog niet bevatten dat t nu mijn wagen is
Het enige puntje van aandacht is dat de cruise t niet doet.. wordt vervolgt!