Maar in ieder geval bedanktRinootje schreef:
Volgens mij, niet direct een vraag die hier thuis hoort, maar op het BlackVue forum.

Hallovankol schreef: Zo even een update na installatie van de dashcam. (Sony IMX322 Novatek)
Beeld is prima, de nacht heb ik nog niet kunnen testen.
Maar overdag mooi helder beeld en kentekens goed leesbaar.
Cam start automatisch op zodra je de auto start.
Je kan de instellingen regelen via je smart phone en wifi.
Ook kan je live mee kijken als je dat zou willen.
De beelden worden opgeslagen op micro sd en kan je ook laden naar je telefoon.
Al met al gezien de prijs zeer tevreden
en de beste integratie voor de Volvo (vind ik)
Alsof hij af fabriek zo geleverd is.
Nog enkele specificaties:
Opname Functie: Verder Loop Record Open of Dicht
Sensor: Sony 12 megapixels CMOS-sensor
Camera Hoek: 170 Graden Groothoek
Witbalans: Automatische
Nachtzicht: Lage verlichting Werken
WDR: Ondersteuning
Video Codering Formaat: H.264 video Codering / HD Mov-formaat
Video Resolutie: FHD1080P (1920 * 1080) / 720 P (1280 * 720) / WVGA (848 * 480) / VGA (640 * 480)
Taal: Engels
Loop de videoclip: 3/5/10 Minuten Optioneel
Tape Functie: open / dicht
Zwaartekracht G censor Sensing: 3-assige Effen Collision versnellingsopnemer
Bewegingsdetectie: Ondersteuning
Geheugen: TF-kaart 4G-32G (C10)
naadloze Video: Ondersteuning
Loop Video Afspelen: Support
Ben nog steeds tevreden, werkt nog als begin dus geen rare storingen.nederbelg schreef:Hallovankol schreef: Zo even een update na installatie van de dashcam. (Sony IMX322 Novatek)
Video Resolutie: FHD1080P (1920 * 1080) / 720 P (1280 * 720) / WVGA (848 * 480) / VGA (640 * 480)
hoe is de langere termijn ervaring van de mensen die de Sony IMX322 Novatek (sinosmart) hebben geinstalleerd? Moet nu toch al zo'n 1.5 jr rondrijden...
Ik had in mijn vorige V60 een kleine mini803 dashcam, die paste netjes in de uitsparings hap van de sensormodule achter de spiegel. Maar bij mijn nieuwe zit zo'n grote module met alle sensoren dus komt de cam meer in het zicht. Dan lijkt mij die aliexpress dashcam die je kan integreren achter de spiegel een mooie oplossing.
gr
chris
geen idee, wel wifi enz?NicoV40 schreef: Met wat omwegen misschien.. Want als ik me niet vergis zit er op die blackvue dingen een AV-out? Had ik destijds op de mijne wel.
Ik heb hem nu een paar weken erin zitten en het werkt feilloos. Al twee keer beelden op de telefoon gedownload en daar er achter gekomen dat kentekens niet echt leesbaar zijn, maar misschien dat dat wel een stuk beter is als je de beelden in de computer inleest van het geheugenkaartje. Het schetst wel de situatie op de weg heel goed, en daar heb ik hem voor gekocht, ben geen agent dus opsporen hoeft niet.nederbelg schreef: ↑05.01.2018 - 16:11Hallovankol schreef: Zo even een update na installatie van de dashcam. (Sony IMX322 Novatek)
hoe is de langere termijn ervaring van de mensen die de Sony IMX322 Novatek (sinosmart) hebben geinstalleerd? Moet nu toch al zo'n 1.5 jr rondrijden...
Ik had in mijn vorige V60 een kleine mini803 dashcam, die paste netjes in de uitsparings hap van de sensormodule achter de spiegel. Maar bij mijn nieuwe zit zo'n grote module met alle sensoren dus komt de cam meer in het zicht. Dan lijkt mij die aliexpress dashcam die je kan integreren achter de spiegel een mooie oplossing.
gr
chris
Ik heb een BlackVue DR650S- 2ch in combinatie met een Vico Vation, Vico Power PLUSkoenie62 schreef: ↑19.06.2020 - 21:19 In mn vorige auto, had ik ook een dual dashcam van BlackVue. Alleen mn volvo dealer zei dat je niet lukraak die camera's kan plaatsen ivm rader etc. Ook wil ik de power magic pro erbij hebben alleen was dat in mn vorige auto geen succes. Dat kan ook aan de auto hebben gelegen. Iemand ervaring met BV dual dashcam MET powermagic. Wellicht een goed adres voor inbouw. omgeving Gooi of Amsterdam.
Welk type BlackVue heb je gekocht? Ze hebben ook sets met een achter camera en sommige front camera's hebben ook een (coax) aansluiting voor de achtercamera (waar voeding heen gaat en video over terug)
https://www.unitedcarshops.nl/blog/de-n ... e-x-serie/In oktober 2020 lanceert BlackVue nieuwe dashcam modellen, een nog groter assortiment dan voorheen!
De dashcam modellen uit de X-Serie vervangen de modellen DR900S, DR750S en DR590(W).
De nieuwe modellen uit de X-Serie hebben vergelijkbare specificaties voor video-opnamen, met als bonus ingebouwde spanningsbewaking en Micro USB poorten!
Met de ingebouwde spanningsmonitor kan de dashcam worden bedraad zonder dat een Power Magic Pro nodig is voor de parkeermodus functie. De Micro USB poorten zorgen voor eenvoudige cloud-connectiviteit via de (optionele) plug-in LTE connectiviteit module.
In november zal BlackVue ook haar LTE dashcam lanceren, de BlackVue DR750-2CH LTE is de nieuwe, premium dashcam met ingebouwde simkaart module. De dashcam is ervoor gemaakt om zonder tussenkomst van andere apparaten via de Cloud verbonden te zijn. De LTE dashcam houdt een oogje in het zeil en je blijft op de hoogte via de app. Waar je ook bent of waar jij jouw auto ook hebt geparkeerd.