Handelsblatt over de XC60

De Nieuwe XC60
Plaats reactie
Niwaheli
3rd Gear member

Voor diegene die er geen genoeg van kan krijgen, dit schrijft (met 29 foto's) het Handelblatt (D) over de, volgens hen, plussen en minnen van de nieuwe XC60.

http://www.handelsblatt.com/auto/test-t ... 06710.html

http://www.handelsblatt.com/auto/test-t ... 06660.html

Ik ben benieuwd hoe jullie als ervaringsdeskundigen daar tegenaan kijken?

Een goed en gezond 2018 toegewenst.
jvov60
4th Gear member

Heb zelf een XC60 gekocht, maar ben het over de achterkant met ze eens. Alhoewel ik merk dat het ook gewenning is.
Voor mij was de drukke achterkant één van de redenen om de auto in zwart te kiezen. Maar daar wil ik het niet meer over hebben! ^_^

De binnenkant van de XC60 is prachtig. Zeker als je het vergelijkt met de enorme rommel in een nieuwe X3 en in mindere mate met de GLC.

Kritiek op de T6 is niet relevant hier in NL. Dat koopt niemand.

De krappe deuropening achter heb ik nog niet echt kunnen ervaren en/of is mij niet opgevallen. Iemand die al nieuw XC60 rijdt wel?

Voor het allergrootste deel een zeer positieve review!
Laatst gewijzigd door jvov60 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor mij geen Volvo for life meer.
De laatste (XC60 II) is weg.
Nu naar volledig EV bij een merk met Duitse verfijning.
Veel plezier hier met prachtige Volvo's en misschien tot later.
BendW
5th Gear member

De krappe deuropeningen achter aan is typisch aan de xc60,het vorige model heeft het net het zelfde.komt de veiligheid ten goede,oorzaak ik de veiligheidskooi constructie van de xc60 in de carrosserie...
mga1600
6th Gear member

jvov60 schreef: Heb zelf een XC60 gekocht, maar ben het over de achterkant met ze eens. Alhoewel ik merk dat het ook gewenning is.
Voor mij was de drukke achterkant één van de redenen om de auto in zwart te kiezen. Maar daar wil ik het niet meer over hebben! ^_^

De binnenkant van de XC60 is prachtig. Zeker als je het vergelijkt met de enorme rommel in een nieuwe X3 en in mindere mate met de GLC.

De krappe deuropening achter heb ik nog niet echt kunnen ervaren en/of is mij niet opgevallen. Iemand die al nieuw XC60 rijdt wel?

Hoezo..... de T6 koopt niemand hier? Ik heb er een, weliswaar van het oude model maar ik zou er in geval van een benzine variant zo weer voor kiezen, het is een heerlijke motor met groot koppel dat altijd beschikbaar is. Deze motor lijkt daarmee in dat opzicht wel een diesel.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
jvov60
4th Gear member

mga1600 schreef:
jvov60 schreef: Heb zelf een XC60 gekocht, maar ben het over de achterkant met ze eens. Alhoewel ik merk dat het ook gewenning is.

Hoezo..... de T6 koopt niemand hier? Ik heb er een, weliswaar van het oude model maar ik zou er in geval van een benzine variant zo weer voor kiezen, het is een heerlijke motor met groot koppel dat altijd beschikbaar is. Deze motor lijkt daarmee in dat opzicht wel een diesel.
Volgens mij is de T6 kopen i.p.v. een T8 i.v.m. de BPM op dit moment een onverstandige keuze.
Beide zullen in Nederland nauwelijks worden verkocht. Niemand is overdreven, maar bijna niemand klopt waarschijnlijk wel.
Voor mij geen Volvo for life meer.
De laatste (XC60 II) is weg.
Nu naar volledig EV bij een merk met Duitse verfijning.
Veel plezier hier met prachtige Volvo's en misschien tot later.
Niwaheli
3rd Gear member

Volgens mij is de T6 kopen i.p.v. een T8 i.v.m. de BPM op dit moment een onverstandige keuze
Daar kan ik mij iets bij voorstellen, maar in Amerika zijn ze wel enthousiast over de T6. Leuk filmpje.
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”