Even kort voorstellen. Mijn naam is Sep Akkermans 34 jaar , 3 kinderen en eigenlijk al heel mijn leven een groot Citroën liefhebber en nog steeds. XM's , C5 , Xantia etc gereden. Maar na een aantal keer prima C5 keer zin in iets totaal anders wat meer premium en vooral mooi geluid van de 5 cilinder.
we hadden onlangs onze C3 al verkocht en een V50 gekocht , nu was ik aan de beurt

. Station hoefde niet dus op zoek naar een S60 (vind ik zelf toch één van de mooiste). Niet zoveel eisen anders dan zwart en liefst leer met stof interieur. aangezien ik erg weinig km rij , redelijk handig ben gezocht naar een 170pk versie (en wilde er niet veel voor betalen soort NL sport

). dit is meer dan voldoende voor mijn weinig km, maar niet kunnen vinden. dus toch naar een 140 pk gezocht en gevonden.
een 2002, 140 pk , 260.000km met leer / stof, open dak en natuurlijk in het zwart. prima onderhouden alleen de airco schijnt af en toe niet goed te werken. prima gekocht twv een goeie fiets en gaan proberen.
nu wil ik wel een beurt doen in januari, kunnen jullie mogelijk advies geven voor:
5w30 olie? welk merk wordt het meest gebruikt en de bougies eigenlijk. daarnaast op zoek naar een klepje voor de bekerhouder die is afgebroken en komende dagen het interieur uitmesten. maar eerste indruk is erg positief. hoop nog veel te leren en te lezen!