Dat maakt dan wel degelijk uit, het toerental verschilt dan wat voor LPG wel van belang is (en LPG is wat Bella heeft).sebastiaan84 schreef:Bella schreef: Waarom een handbak? T5 met geartronic werkt perfect door het prachtige koppel! Zesbak op zich is niet slecht maar de koppeling i.c.m. het dure dual vliegwiel is wel een dingetje.... Als de automaat normaal behandeld wordt en op tijd geflushed wordt is die haast onverwoestbaar. Nadeel is dat die maximaal 400 nm mag hebben, waar je met een beetje chippen zo aan zit. Wat dat betreft is de handbak sterker. Maar het gaat je niet om de pk's....![]()
![]()
Gr, Frans (die van mij is voorlopig niet te koop, waarom geen duitser?)
En als je dan voor een GT gaat dan msskt de 140 pk, 170 pk of 220 pk geen reet meer uit omdat er op alle 3 dezelfde automaat bak hangt.
Dat zal bij de T5 wat beter afgesteld staan, misschien kan dat wel getuned worden weet ik niet houd ik me niet mee bezig.
Ik las trouwens her en der, ook Autoweek, dat de 140PK het net niet is.
Het mist gewoon PK's om vlot mee te komen met het verkeer.
Het is toch bijna 1400KG wat door die 140PK voortgestuwd moet worden en dan schijnt dat net te weinig te zijn.