Hallo,
Ik wil een nieuwe aandrijfas bestellen voor mijn V70 D5 aut. uit 2004.
Als ik hierop zoek krijg ik verschillende aandrijfassen aangeboden, maar deze zijn niet allemaal dezelfde lengte!
Het verschilt maar een paar mm per as, maar toch vreemd vind ik.
Welke kan ik het beste bestellen voor mijn auto? Het gaat om de rechteraandrijfas.
Ik zoek deze as op door invoering van mijn kenteken. 62-TGN-2
Groet Frank
welke aandrijfas bestellen?
-
- 6th Gear member
-
- 1st Gear member
https://www.auto-onderdelen24.nl/gsp/9401186
Deze krijg ik aangeboden bij deze website. Lekker voordelig, maar past dit??
Deze krijg ik aangeboden bij deze website. Lekker voordelig, maar past dit??
-
- 6th Gear member
Part# van de Volvowebstore is 8252046, die weer samen vermeld wordt met jouw nummer op onderstaande website.
https://www.proxyparts.com/car-parts-st ... d/6382262/
Volvo heeft soms meerdere artikelnummers voor hetzelfde onderdeel omdat er na zes jaar een andere leverancier gebruikt wordt, het ziet er naar uit dat 8252046 de vervanger is voor zowel 8602575, 8603791 als 8689211. Maar garantie tot de deur he....
https://www.proxyparts.com/car-parts-st ... d/6382262/
Volvo heeft soms meerdere artikelnummers voor hetzelfde onderdeel omdat er na zes jaar een andere leverancier gebruikt wordt, het ziet er naar uit dat 8252046 de vervanger is voor zowel 8602575, 8603791 als 8689211. Maar garantie tot de deur he....

-
- 1st Gear member
Ik heb inmiddels de gammele aandrijfas vervangen.
Nu zou ik graag de oude as nieuwe homokineten geven, en zo weer een frisse van te maken.
Ik kan overal de homokineet aan de wielzijde vinden, maar niet die aan de bakzijde........of heet dat ding aan die kant geen homokineet?
Daar aan de bakzijde zit bij de oude as namelijk de speling op.
Weet iemand of ik die ook los kan bestellen?
groet Frank
Nu zou ik graag de oude as nieuwe homokineten geven, en zo weer een frisse van te maken.
Ik kan overal de homokineet aan de wielzijde vinden, maar niet die aan de bakzijde........of heet dat ding aan die kant geen homokineet?
Daar aan de bakzijde zit bij de oude as namelijk de speling op.
Weet iemand of ik die ook los kan bestellen?
groet Frank
-
- 1st Gear member
Heb inmiddels een nieuwe aandrijfas gemonteerd, besteld in engeland.
Nu is het trillen van de auto nog steeds niet helemaal weg.
Weer onder de auto gelegen en nogmaals alles gecontroleerd. Nu heb ik speling gevonden op het punt waar de linkeraandrijfas de versnelllingsbak ingaat.
Het is niet de as die speling heeft maar het lijkt erop dat deze speling uit de bak vandaan komt.
Wat is hier aan te doen???? Hopelijk hoeft niet de hele bak eronder uit?
groet FRank
Nu is het trillen van de auto nog steeds niet helemaal weg.
Weer onder de auto gelegen en nogmaals alles gecontroleerd. Nu heb ik speling gevonden op het punt waar de linkeraandrijfas de versnelllingsbak ingaat.
Het is niet de as die speling heeft maar het lijkt erop dat deze speling uit de bak vandaan komt.
Wat is hier aan te doen???? Hopelijk hoeft niet de hele bak eronder uit?
groet FRank