Behoorlijke poos bezig geweest om een onregelmatige slechte start naar boven te toveren. Soms enkel slecht op LPG soms slechts om beide system. Vaak stotteren in lage toeren en bochten. Geen consequent verhaal. Map sensor uitgesloten, nok en krukas sensor uitgesloten, brandstof relais en pomp uitgesloten, stationair motor uitgesloten, nieuwe bougies erin gedraaid, maar uiteindelijk de rotor en verdeelkap eruit gepakt en daar vonkoverslag sporen gevonden. Gezien het hoge slijtage gehalte in deze componenten.... voortaan als eerste uitsluiten!!! Heb je problemen? Pak eerst die rotor en verdeelkap er even uit.
Ik heb een 10v 2.5 met 520.000 km op de counter
S70 V70 stotteren? Slecht starten? Ruig stationair?
-
- Starter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Starter
Nou ja ik zag een hoog gehalte cm lui die net hun eerste Volvo hebben en foutjes eruit willen halen... voor hun is dit bedoelt... 
Geen rekening gehouden met de wijsneuzen die reageren met “dat wist ik al hoor”

Geen rekening gehouden met de wijsneuzen die reageren met “dat wist ik al hoor”
Laatst gewijzigd door samboterham op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blade
- 5th Gear member
- Contacteer:
Was niet zo bedoelt.
Als je je even netjes had voor gesteld, en je probleem had voor gelegd, dan was je er waarschijnlijk eerder uit gekomen.
Als je je even netjes had voor gesteld, en je probleem had voor gelegd, dan was je er waarschijnlijk eerder uit gekomen.