Bij deze wil ik mezelf voorstellen.
Mijn naam is Marco en kom uit Reo (Rotterdam en omgeving). Ik ben momenteel nog in het bezit van een VW Passat 2.0 TDI Station uit 2006. Ben dus ook aktief lid van passat-forum (meetings e.d)
Nu ben ik op zoek naar een V40 D4 uit 2013/14. Op mijn zoektocht kom ik een exemplaar tegen met zo'n beetje alle toeters en bellen erop, leer keyless standkachel enzv. ziet er goed uit

Hij is van 11-2014, mooi toch, zou je zeggen. Echterrrr..... er staat 210K op de teller. Zelf denk ik, ach dat zijn lange kilometers (als je begrijpt wat ik bedoel). Aangezien ik totaal nieuw ben in de Volvo wereld, wil ik toch aan jullie vragen, wat je ervan denkt. Dit had ik ook met de aanschaf van de Passat, daar stond 257K op de teller bij aanschaf. Heb toen van leden van het forum, vele zijn werkzaam bij VW, codes gekregen van modificaties die uitgevoerd zouden moeten zijn en geloof me, dat waren er nogal wat. Veel TDI bezitters hebben hun dieselmotoren in de soep gedraaid, omdat er modificaties niet waren uitgevoerd. Oliepomp (Balansassen, maar ook 6 klanrige aandrijfasje) en dan denk je VW, dan heb je wat.
Nu hoef ik niet direct codes of zo, maar mischien tips, waar ik op moet letten?
O ja, hij staat bij een Volvo dealer.
Zie jullie reacties graag tegemoet