Ik volg dit forum nu al een tijdje en vandaar dat ik (eindelijk) eens een topic aanmaak voor mijn recenste Volvo.
Voorgaand heb ik een V40 1.9 Diesel gehad modeljaar 2002 en een XC 70 D4 modeljaar 2016. allen waren nieuw gekocht en steeds super tevreden van de wegens.
Vandaar heb ik bij het overwegen van een nieuwe wagen opnieuw bij het merk uitkwam. De eerlijkheid geboied mij te zeggen dat de concurrentie weinig (hybride) alternatieven in breakversie aanbieden.
De samenstelling van de wagen:
V90 T8 Inscription in osmium grey en zwarte geventileerde zetels.
Light pack
Xenium pack
Family pack
Luxury Seat pack
Versatility pack
Versatility pro pack
Bowers en wilkins navigatie
Verdonkerde ruiten
Trekhaak
Intellisafe surround
Four-c luchtvering
Zwarte dakhemel
Ondertussen (3/8/2017 in ontvangst genomen) al een goeie 24.000km erop zitten.
De wagen wordt trouw dagelijks volgeladen.
Momenteel heb ik een gemiddeld verbruik van 6,5l/100km wat met mijn rijstijl en het vermogen van de wagen super meevalt uiteraard.
V90 T8 osmium grey
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Gefeliciteerd met de luxe koets. Mooie bak met aardig wat opties en al een mooie rijervaring rijker. 24dkm is niet verkeerd.
Geniet ervan!
Geniet ervan!
- Clockwork
- 1st Gear member
Wat een prachtige bak met alle opties die je je maar kunt wensen... Geweldig.
En dat verbruik is inderdaad erg netjes zeg. Ik heb nog niet gemeten maar ik denk dat ik daar met de D3 AWD niet aan kom.
Veel geluk ermee!
En dat verbruik is inderdaad erg netjes zeg. Ik heb nog niet gemeten maar ik denk dat ik daar met de D3 AWD niet aan kom.
Veel geluk ermee!
MY18 V90 D3 AWD Momentum Geartronic
Ex: MY 07 XC90 3.2 Summum
Ex: MY 07 XC90 3.2 Summum
-
- 1st Gear member
Gisteren na 1450km en een spijtig genoeg 4 uur langer durende trip (3u in Zwitserland en 1 u in Italië) vanwege file aangekomen in Toscane. Wagen liet een verbruik optekenen van 7.4l wat hele mooie cijfers zijn voor dergelijke auto imho.
in Italië is het zalig om met de wagen aan 130-140km/u de bochtige wegen van de Toscaanse autostrade door te lopen. De power van de motor komt echt wel tot zijn recht. Het deerde hem absoluut niet dat de koffer tot de nok gevuld was en we er met 4 inzaten.
En nu genieten!
in Italië is het zalig om met de wagen aan 130-140km/u de bochtige wegen van de Toscaanse autostrade door te lopen. De power van de motor komt echt wel tot zijn recht. Het deerde hem absoluut niet dat de koffer tot de nok gevuld was en we er met 4 inzaten.
En nu genieten!
- PGV90
- 6th Gear member
Ziet er erg fraai uit - zeker een erg fijne reisauto;
en die kleur zou ook mijn voorkeur hebben!
Nu genieten van de vakantie.
en die kleur zou ook mijn voorkeur hebben!
Nu genieten van de vakantie.
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012