Vandaag ben ik eens bezig geweest met het internet gedeelte van Sensus.
Ik heb niet kunnen ontdekken hoe ik apps kan toevoegen.
Kan dat? En dan uiteraard hoe?
Paul schreef:
Ja daar blijft het bij, er zit geen store in
Mmm, toen ik de auto kocht stonden er veel meer apps in. Helaas ben ik zo dom geweest alle instellingen te resetten
De vorige eigenaar heeft het dus wel voorelkaar gekregen.
Ik zou bijvoorbeeld graag spotify willen hebben.
Als je maar 3 apps hebt heb je de volgende opties:
- een tijd lang connectie maken met het internet (via hotspot of ingebouwde simkaart) in de hoop dat de apps binnen twee a drie dagen verschijnen;
- een update laten uitvoeren bij de dealer, kan zijn dat je nog de oude software erop hebt staan.
Het downloaden van apps is helaas niet mogelijk. Volvo heeft een aantal apps voor ons gekozen
Laatst gewijzigd door rsnhakan op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb provider in België , Telenet , pin code eraf gesmeten , maakt verbinding in de wagen , hotspot werkt , maar de apps van de auto willen maar niet opstarten blijft laden , ook als ik dit doe via Bluetooth , zelfde probleem het lukt gewoon niet meer. Al bij de dealer geweest , daar als software op en af , maar ook zij zitten met hun handen in hun haar en weten niet hoe dit op te lossen , het heeft ooit gewerkt via Bluetooth , maar toen liep de app internet radio gelijk wat vast , en Sinsdien wilt die niks meer doen , kan eventueel een reset door volvo on Call gegevens volledig te verwijderen enopnieuw te registreren een oplossing bieden ? Want een gewone factory reset helpt duidelijk niet. Wie kan me helpen ?