Als bij toeval, een klant die een bestelling Osram Night Breaker Laser lampjes annuleert. Heb ik ze dan maar overgenomen. Straks monteren.-KJ- schreef: Ik heb in het verleden goede ervaringen gehad met Osram Night Breaker Unlimited. Een nieuwer type ziet er qua specificaties ook goed uit, maar daar kan ik uit eigen ervaring weinig over zeggen. Prima winkel overigens, Powerbulbs.
Ervaring met andere (wittere) halogeen lampen?
-
- 2nd Gear member
- jeroenv_
- 2nd Gear member
Ik heb de Osram Nightbreaker Unlimited nu ook een jaar gehad, maar langer gaan ze niet mee. 2 weken geleden legde er 1 het loodje, afgelopen vrijdag de 2e.
Is zoieso de derde keer nu in de bijna 3,5 jaar dat ik de auto heb dat de koplampen kapot gaan.... lijkt me toch niet normaal eigenlijk.
Is zoieso de derde keer nu in de bijna 3,5 jaar dat ik de auto heb dat de koplampen kapot gaan.... lijkt me toch niet normaal eigenlijk.
MY15 V40 D4 Business R-Design \\// Rebel Blue \\// Business Pack Connect \\// 18" mat black Bor velgen
-
- 2nd Gear member
Hangt ook af hoeveel branduren ze hebben intussen, als je 60000km doet jaarlijks, lijkt me dat niet overdreven snel.jeroenv_ schreef: Ik heb de Osram Nightbreaker Unlimited nu ook een jaar gehad, maar langer gaan ze niet mee. 2 weken geleden legde er 1 het loodje, afgelopen vrijdag de 2e.
Hier ligt nog een setje Osram Cool Blue Intense klaar om eens te plaatsen.