Ervaring met andere (wittere) halogeen lampen?

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
walterV40
2nd Gear member

-KJ- schreef: Ik heb in het verleden goede ervaringen gehad met Osram Night Breaker Unlimited. Een nieuwer type ziet er qua specificaties ook goed uit, maar daar kan ik uit eigen ervaring weinig over zeggen. Prima winkel overigens, Powerbulbs.
Als bij toeval, een klant die een bestelling Osram Night Breaker Laser lampjes annuleert. Heb ik ze dan maar overgenomen. Straks monteren.
walterV40
2nd Gear member

Afbeelding

Links toch pak lichter. Is moeilijk om vast te leggen op foto. Maar verschil is er wel. De lampjes die er uit kwamen hadden ook al een doffe aanslag.
jeroenv_
2nd Gear member

Ik heb de Osram Nightbreaker Unlimited nu ook een jaar gehad, maar langer gaan ze niet mee. 2 weken geleden legde er 1 het loodje, afgelopen vrijdag de 2e.
Is zoieso de derde keer nu in de bijna 3,5 jaar dat ik de auto heb dat de koplampen kapot gaan.... lijkt me toch niet normaal eigenlijk.
MY15 V40 D4 Business R-Design \\// Rebel Blue \\// Business Pack Connect \\// 18" mat black Bor velgen
walterV40
2nd Gear member

jeroenv_ schreef: Ik heb de Osram Nightbreaker Unlimited nu ook een jaar gehad, maar langer gaan ze niet mee. 2 weken geleden legde er 1 het loodje, afgelopen vrijdag de 2e.
Is zoieso de derde keer nu in de bijna 3,5 jaar dat ik de auto heb dat de koplampen kapot gaan.... lijkt me toch niet normaal eigenlijk.
Hangt ook af hoeveel branduren ze hebben intussen, als je 60000km doet jaarlijks, lijkt me dat niet overdreven snel.

Hier ligt nog een setje Osram Cool Blue Intense klaar om eens te plaatsen.
Plaats reactie

Terug naar “V40”