Ik heb de optie van head up display niet gekozen, ik zag er de meerwaarde niet van in tijdens mijn proefrit.
Ik vind/vond dat je alle info die op display worden getoond ook voor in cockpit te zien zijn en lijkt me head up dan ook overbodig
maar nu gaat er toch een beetje twijfel komen wat vinden jullie van head up display ?
Is het een gadget ? of heb je er echt iets aan ?
XC60 T8 Osmium Grey R-design /Business Pack Connect/Intellisafe Proline + Winterline/21 inch Velgen
Bowers & Wilkens / Sensus Pro Volvo on call / Visual Park met Fisheye view/ Park assist Pilot
Polestar tuning en nog wat kleine opties.
Besteld begin november verwachte levering eind mei/begin juni
VW Passat R36 VW Passat V6 Renault Laguna Station
Volvo 440 Turbo
Ford Escort
Mazda 3
In mijn prive BMW heb ik ook een HUD en de ervaring is dat je dan eigenlijk nooit meer op het normale klokkenspel kijkt. Dus in die zin is het een optie die je nooit weer kwijt wilt als je het eenmaal gewend bent.
Dus ik zou zeker de HUD nemen als dit binnen je mogelijkheden ligt.
Ik zag wel dat de HUD niet in combinatie met een verwarmde voorruit kan.
Volvo XC60 T8 AWD R-Design
Pack's: Business Pack Connect, Scandinavian Line, Versatility Line, Winter Line, IntelliSafe Pro Line Opties: Electrische Contourstoelen in Moritz leder, Verwarmde ruitenwisserbladen, Schakelpaddles, Velgen 265/35/R22, Four-C luchtvering, HUD, Volvo on Call, DAB+, Visual Park Assist (Fisheye), Park Assist Pilot, Extra getint glas, Akoestische beglazing, Lederen dashboard, Alarm.
Waarom kijk je überhaupt op tellers? Gewoon cruisecontrol aan en rijden maar...
Voor mij geen Volvo for life meer.
De laatste (XC60 II) is weg.
Nu naar volledig EV bij een merk met Duitse verfijning.
Veel plezier hier met prachtige Volvo's en misschien tot later.
k.monsma@gmail.com schreef:
In mijn prive BMW heb ik ook een HUD en de ervaring is dat je dan eigenlijk nooit meer op het normale klokkenspel kijkt. Dus in die zin is het een optie die je nooit weer kwijt wilt als je het eenmaal gewend bent.
Dus ik zou zeker de HUD nemen als dit binnen je mogelijkheden ligt.
Ik zag wel dat de HUD niet in combinatie met een verwarmde voorruit kan.
Even Off topic, hoe veel langer zit jij nu al op je XC60 te wachten, ik zie de datum in je handtekening steeds verder trekken
On topic: HUD is een gave gadget, ik heb gekozen om de 1.210 euro aan andere opties te besteden.
Bedankt voor jullie reacties het zal vast een gadget zijn maar zoals je zegt een gave ik heb het er als laatste net bij besteld (volgens dealer 1000 euro).
Nu er verder echt klaar mee ik kom steeds verder over mijn psychologische grens heen. van wat een auto mag kosten.
XC60 T8 Osmium Grey R-design /Business Pack Connect/Intellisafe Proline + Winterline/21 inch Velgen
Bowers & Wilkens / Sensus Pro Volvo on call / Visual Park met Fisheye view/ Park assist Pilot
Polestar tuning en nog wat kleine opties.
Besteld begin november verwachte levering eind mei/begin juni
VW Passat R36 VW Passat V6 Renault Laguna Station
Volvo 440 Turbo
Ford Escort
Mazda 3
HUD vind ik op mijn XC60 een prima optie.
Het enige nadeel vind ik de reflectie van het gladde kunststof kader van de HUD op de boordplank op de voorruit; die reflectie is veel te fel en storend bij onder andere zonlicht.
Laatst gewijzigd door casper op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Former:
- Volvo V50 2.0D Elite Flint Grey MY 2005
- Volvo XC60 2.4D DRIVe Summum Saville Grey MY 2009
- Volvo XC60 D4 Summum Chrystal White MY 2014
Current:
- Volvo XC60 T8 twin engine Inscription Pine Grey MY 2018