Toen ik mn C70 ongeveer 2,5 jaar geleden kocht was de speaker links voor kapot.
Een nieuwe inbouwen kostte geloof ik 140 euro. Daarna waren de kabels niet met de daarvoor geschikte klemmen vastgemaakt en rommelde het in mn portier. Daar ergerde ik me enorm aan en heb het bij de volgende beurt laten oplossen. Dat resulteerde in een kapot deurscherm dat bij het volgende bezoek vervangen is door een nieuw scherm.
Nu heeft gisteren mn rechterspeaker de geest gegeven. Kan ik deze zelf vervangen en zo ja.. welke speaker heb ik daarvoor nodig? (en waar koop ik die?). Mijn C70 is uit 2008 en heeft High Performance Audio.
Of heeft iemand een tip waar ik dit kan laten doen in de buurt van Arnhem.
Speaker RV kapot - C70 my2008 (high performance audio)
- Marcnij
- 5th Gear member
- Contacteer:
Van de sloop halen? (Bijv rima) eventueel een compleet deurpaneel.
Zie viewtopic.php?t=69349&page=fst_unread&highlight= voor demontage / montage instructies van het deurpaneel.
Zie viewtopic.php?t=69349&page=fst_unread&highlight= voor demontage / montage instructies van het deurpaneel.
Laatst gewijzigd door Marcnij op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
-
- 1st Gear member
Dank voor de tip mxeryus ! Heb Doeke gesproken maar toch besloten de luidspreker nieuw te kopen bij de dealer in Arnhem (€60 incl BTW).
Morgen is er Volvo dag in Elst... is er nog een kans dat ik m daar kan laten inbouwen door een kenner?
De laatste keer dat ik dat deed leverde me dat veel ellende op.
Eerst gerammel omdat de snoerklemmen niet waren gebruikt en bij herstel daarvan een kapot deurpaneel door onzorgvuldig terugplaatsen van dat paneel.
Morgen is er Volvo dag in Elst... is er nog een kans dat ik m daar kan laten inbouwen door een kenner?
De laatste keer dat ik dat deed leverde me dat veel ellende op.
Eerst gerammel omdat de snoerklemmen niet waren gebruikt en bij herstel daarvan een kapot deurpaneel door onzorgvuldig terugplaatsen van dat paneel.
Laatst gewijzigd door Yupp960 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.