Dag iedereen,
op de beide voorzetels van mijn s80 uit 2015 zit redelijk wat speling op de rugleuning.
Het is goed voelbaar als je wat naar voor gaat en dan weer gaat leunen en dat doe je meer dan
je denkt tijdens het autorijden.
Op Youtube vond ik filmkes over speling op het WHIPS maar kan dit bij mij het probleem zijn?
Ik had al een s80 uit 2008 en een xc70 uit 2011 en die hadden dat helemaal niet maar die
hadden dan weer geen elektrisch verstelbare zetels.
Ben ik de enige met dit vervelend knikje of zijn er nog? Ik hoor het graag!
Grts,
koen
speling op rugleuning door WHIPS?
- Philken
- 5th Gear member
Mijn v60 heeft dit ook, de bestuurdersstoel is elektrisch verstelbaar en zit redelijk wat speling op, de passagierszetel heeft dit niet en is niet-elektrisch verstelbaar
onlangs een nieuwe v60 getest die ook geen elektrische verstelbare zetel had en daar was er ook geen speling te merken, volgens garage is dit normaal(motortjes moeten een 'vrije stand' hebben
onlangs een nieuwe v60 getest die ook geen elektrische verstelbare zetel had en daar was er ook geen speling te merken, volgens garage is dit normaal(motortjes moeten een 'vrije stand' hebben
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
you've been beaten by a bRick
you've been beaten by a bRick
- Volvo_Bjorn
- 3rd Gear member
Onze S40 en V60 hebben ook speling op de rugleuningen. Lijkt me normaal.
-Volvo V60 D3 Momentum, Black
-Volvo V60 D3 Summum, Caspian Blue (Perte Total
)
-Volvo V60 D3 Summum, Caspian Blue (Perte Total

- diesel01
- Geartronic member
Ja hier ook een klein beetje ruimte.
Afgelopen week draaide iemand in tegengestelde richting voor mij langs om naar een huis te gaan op een 80 weg, oude baas zal mij wel niet gezien hebben en ik moest daardoor vol in de remmen.
Intel save gaf alle toeters en bellen, mijn vrouw voelde dat haar gordel en stoel iets deden en ik kon achter de afslaande auto langs.
Mercedes achter mij was ook goed scherp want die stond ook bijna stil.
Die stoelen en het systeem doen dus wel iets.
Afgelopen week draaide iemand in tegengestelde richting voor mij langs om naar een huis te gaan op een 80 weg, oude baas zal mij wel niet gezien hebben en ik moest daardoor vol in de remmen.
Intel save gaf alle toeters en bellen, mijn vrouw voelde dat haar gordel en stoel iets deden en ik kon achter de afslaande auto langs.
Mercedes achter mij was ook goed scherp want die stond ook bijna stil.
Die stoelen en het systeem doen dus wel iets.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]